جولان دلالان در غیاب دفاتر فروش مصالح ساختمانی / افزایش خودسرانه شن و ماسه، مردم را ایمن کرد


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878670

گرانی خودسرانه شن و ماسه در سراوان در سایه کمبود دفتر فروش مصالح ساختمانی و تردد دلالان در این زمینه گلایه شهروندان را در پی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ این روزها در سراوان قیمت ها رو به افزایش است و هر روز شاهد گلایه شهروندان این منطقه از کشور از افزایش قیمت یک کالا هستیم.

برخی از شهروندان شبکه‌های مجازی را بستر مناسبی برای اعتراض به وضعیت موجود می‌دانند و از این رو می‌خواهند با درخواست به حقوق خود دست یابند.

به گفته شهروندان سراوانی مدتی است که مصالح ساختمانی به ویژه شن و ماسه در سطح شهر بالا رفته و برخی سوخت را عامل گرانی شهر می دانند.

در همین حال شهروندان سراوانی عدم نظارت مسئولان بر فروش شن و ماسه را دلیل گرانی مصالح ساختمانی دانستند و در ادامه از رسانه ها خواستند به این کار ادامه دهند.




دلالان جولان در نبود دفاتر فروش مصالح ساختمانی

سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در سراوان دفتری برای فروش مصالح ساختمانی وجود ندارد و این امر منجر به سوء استفاده برخی افراد سودجو شده است لذا متولیان امر باید دفاتر فروش را فعال کنند. از شن، ماسه و مصالح ساختمانی – به زودی. .

وی افزود: در حال حاضر قیمت 130 هزار تن به ازای هر تن شن و ماسه مصوب شده است اما متأسفانه مالکان خودرو به دلایل مختلف آن را به قیمت دلخواه خود می فروشند که تخلف است.

فرماندار سراوان ادامه داد: افتتاح دفاتر فروش مصالح ساختمانی دست واسطه ها و دلالان را در این چرخه از بین می برد و شن و ماسه با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد.

تجلیلی با بیان اینکه فعالیت دفاتر فروش مصالح ساختمانی در شهرستان به نفع مردم است، افزود: هر شرکت سنگ شکنی که تولید و فروش شن و ماسه می کند باید یک دفتر فروش در سطح شهر داشته باشد زیرا برای رفاه بسیار مفید است. شهروندان آن بودند.




افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه باعث قطع ارتباط مردم می شود

وی افزود: مردم باید خرید خود را از دفاتر فروش شن و ماسه انجام دهند تا دستگاه های نظارتی بر کیفیت و قیمت شن و ماسه و مصالح ساختمانی نظارت داشته باشند تا بتوانند با متخلفان برخورد کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی از مالکان خودروها به دلیل کدگذاری کارت سوخته خود معتقدند قیمت مصالح ساختمانی گران است، گفت: این مسئول از ارائه خدمات خودداری کرد و مردم به استانداری مراجعه کردند.

تجلیلی گفت: چند روز پیش در جلسه کارگروه قاچاق کالا و ارز مقرر شد تیمی از استانداری، صمت و شرکت نفت برای خروج کامیون های موجود در پارکینگ تشکیل شود. دسته ای و کار نمی کند اگر چرخه سوخت متناوب باشد، کارت سوخت لغو می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید