افزایش خودسرانه قیمت مصالح ساختمانی/ تخلفات تایید شد


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904907

مدیرکل صنایع، معدن و تجارت کهگیلویه و بویار احمد از کشف تخلف تعدادی از واحدهای عرضه شن و ماسه و برخورد قانونی با آنها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; تعدادی از شهروندان در شهر یاسوج با گلایه از افزایش خودسرانه مصالح ساختمانی خواستار بررسی و نظارت بر این مشکل شدند و اذعان داشتند: در چند روز گذشته مصالح ساختمانی به چند برابر قیمت قبلی فروخته شده است. معلوم نیست این افزایش با چه پایه قیمتی است و کار انجام شده است.

شهروندان در ادامه بیان کردند: به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و همچنین جلوگیری از تخلفات بیشتر، واحدهای متخلف شناسایی و در صورت افزایش غیرقانونی قیمت با آنها برخورد قانونی شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: تعدادی از واحدهای عرضه کننده شن و ماسه بدون هماهنگی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده اند که این افزایش قیمت قطعی شده است. توسط بررسی های میدانی

رزبهان با بیان اینکه رسیدگی و پیگیری این تخلف در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با دادستانی و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها، پیگیری تخلفات واحدهایی که خودسرانه قیمت ها را افزایش داده اند در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: این واحدهای عرضه کننده بدون مشورت اقدام به افزایش قیمت کرده اند و پس از تایید تخلفات، با معرفی تخلفات و ذکر نام با آنها برخورد می شود تا از ادامه تخلفات جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید