قیمت انواع مصالح ساختمانی در یزد در حال کاهش است/ مغازه داران یزد برای زنده ماندن مجبور به کاهش سود هستند.


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910373

بحری رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد صحبت از کمبود یا افزایش قیمت مصالح ساختمانی در یزد را رد کرد و گفت: قیمت انواع مصالح ساختمانی نه تنها افزایش نیافته بلکه با کاهش قیمت نیز مواجه است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر بحری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه قیمت اکثر مصالح ساختمانی در استان یزد رو به کاهش است، گفت: بازار مصالح ساختمانی در رکود جدی به سر می برد و مغازه داران برای ادامه حیات مجبورند سود خود را کاهش دهند. قیمت محصولات

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده سیمان است که از حدود 3 ماه پیش در استان یزد روند کاهشی داشته و اکنون حدود 800 هزار تومان به فروش می رسد و حتی این روند نزولی در سایر محصولات ساختمانی از جمله وجود دارد. آجر، بلوک و دیگران.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی یزد با تاکید بر اینکه کاهش قیمت مصالح ساختمانی در شرایطی رخ داده است که هزینه های جاری مانند حمل و نقل و دستمزد کارگری افزایش یافته است، تصریح کرد: اگر طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به سرعت انجام شود. و مراحل کاری جلو رود قطعا باعث رونق بازار مصالح ساختمانی و بسیاری از مشاغل مرتبط دیگر خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در حال حاضر مراحل اولیه خود را طی می کند و نیاز به مصالح خاصی است، اما با پیشرفت مراحل، تولید افزایش می یابد و در نتیجه نقدینگی بسیاری از افراد مرتبط با صنعت ساختمان افزایش می یابد و این امر باعث می شود. منجر به رونق ساخت و ساز در سایر بخش ها نیز می شود.

بحری در پایان گفت: صحبت از کمبود یا افزایش مصالح ساختمانی در استان یزد به هیچ وجه صحت ندارد و تنها قیمت شن و ماسه تا حدودی افزایش یافته است اما سایر محصولات با افت قیمت مواجه هستند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید