حضور مدیرعامل بیمه کوثر در سرپرستی تهران شمال

در ادامه بازدید و ارزیابی از کار سرپرستی

دکتر آقادادی با حضور در سرپرستی بیمه کوثر تهران شمال، اجرای اهداف و برنامه ها را بررسی و در جریان اقدامات این نظارت قرار گرفت.



من گزارش میدم آژانس اطلاعات وزارت امور خارجه به گزارش روابط عمومی بیمه کوثرمدیرعامل این شرکت به همراه تعدادی از دستیاران و مدیران ستادی در دیدار با همکاران و نمایندگان ولی فقیه شمال تهران در جریان اقدامات و فعالیت های این سرپرستی و نمایندگان قرار گرفتند.

دکتر آقادادی با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (علیه السلام) با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: در سال های گذشته همواره تلاش کرده ایم که ارتباط نزدیک و نظارتی بین مدیران ستادی و مدیران ستادی حفظ شود. ناظران و نمایندگان در سراسر کشور و آگاهی از موارد، موانع و مشکلات آنان.

وی بر توانمندسازی و افزایش دانش تخصصی همکاران و شبکه فروش و همچنین معیارهای وصول مطالبات، مدیریت فرآیند و مدیریت ریسک تاکید کرد و افزود: برای افزایش رضایتمندی و سودآوری مشتریان، در ارتقای توسعه فردی کوشا باشید. “همیشه در کار شما جریان دارد.

مدیر عامل بیمه کوثر در پایان به ارزیابی فعالیت های همکاران و نمایندگان مدیریت شمال شهر تهران پرداخت و به سوالات آنها پاسخ داد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها