حضور همراه اول در دومین نمایشگاه رصتا

همراه اول با مجموعه ای از خدمات و پلتفرم های دیجیتال به نمایشگاه رستا می رود.



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دومین نمایشگاه و اولین جشنواره «رستا» از یکشنبه 19 دی ماه 1402 با حضور اولین ماهواره و همچنین سکوها برگزار می شود. و رسانه های صوتی و تصویری سراسر کشور، در مصلی امام خمینی. ) تهران شروع به کار کرد.

این رویداد که به همت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوتی و تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شود، به دنبال هم افزایی حداکثری سازمان صدا و سیما و رسانه‌های صوتی و تصویری و همچنین ارائه ظرفیت‌ها و امکانات رسانه‌های صوتی و تصویری است. کشور است.

به عنوان یکی از مهم ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با معرفی و معرفی مجموعه ای از خدمات خود مانند «عبر هماری»، «شاد»، «آی نو»، «آی بیما»، «خدمات» در رویداد، ما خدمات Operatori، Magnifier، Carry Game و Efront حضور خواهند داشت.

این رویداد که می تواند فرصتی برای ارتباط مستقیم مردم با رسانه ها، شناسایی ظرفیت بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش رسانه، انتقال تجربه بسترهای دارای مجوز به یکدیگر، منطقی سازی و ایجاد بستر تولید و توسعه حرفه ای باشد. محتوا و فضاسازی این رقابت رسانه ای بین تولیدکنندگان است تا 12 ژانویه 1402 از ساعت 10:00 تا 18:00.



آیا این خبر مفید بود؟