حکم تخریب ۲۴ واحد مسکونی لوکس در کلارآباد اجرا شد

رئیس کل دادگستری مازندران:

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تصمیم برای تخریب 24 واحد مسکونی لوکس که به صورت غیرمجاز در شهرک پالم پلازای عباس آباد احداث شده بود آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

حجت الاسلام محمدصادق اکبری اظهار داشت: بر اساس تصمیمات قطعی صادره امروز یکشنبه اول بهمن ماه عملیات تخریب 24 واحد مسکونی لوکس که به صورت غیرمجاز در پالم پلازا عباس آباد ساخته شده بود آغاز شده و تا زمان تصمیم گیری در طول روز به طور کامل اجرا می شود. آینده این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: افرادی که از این زمین 9 هکتاری استفاده کردند، حق ساخت 20 درصد آن را داشتند اما از این میزان نیز فراتر رفته و اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کردند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: بسیاری از این پرونده ها در نهایت با تجدیدنظرخواهی و شکایت و طرح موضوع در کمیته ماده 100 شهرداری به نتیجه رسیده است.

وی افزود: با رای دیوان عدالت اداری مقرر شد آن ساختمان هایی که خارج از محدوده 20 درصد ساخته شده است تخریب شود و امروز این رای لازم الاجرا شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: دستگاه قضایی با کسانی که در این زمین ها ساخت و ساز غیرمجاز و غیرمجاز انجام می دهند و نادیده انگاشتن مقررات با سوء استفاده از موقعیت شغلی و روابط ناسالم اداری با آنها برخورد قاطع خواهد کرد. برخورد خواهند کرد



آیا این خبر مفید بود؟