خودسوزی یک جوان 19 ساله پس از قتل یک زن و شوهر

خودسوزی یک جوان 19 ساله پس از قتل یک زن و شوهر

جوان مذکور به دلیل اختلافات مالی پس از ارتکاب جنایت (قتل همسر) برای فرار از پیگرد قانونی اقدام به صحنه سازی و خودسوزی کرد که در این حادثه خود جان باخت.

به گزارش خبرآنلاین، قیروکارزین جانشین رئیس پلیس راهور گفت: قاتل که زن و شوهری را با چاقو و چوب کشته بود با خودسوزی به زندگی خود پایان داد.

ایلانا در این خبر نوشت: سرهنگ «علیرضا اوریادی کشکولی» اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان کیروکارزین، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری در بررسی های اولیه متوجه شدند یک زوج 45 و 50 ساله با سلاح سرد و چوب کشته شده اند و یک جوان 19 ساله نیز توسط نیروهای امدادی به آتش کشیده و به بیمارستان منتقل شده است. “

جانشین فرمانده انتظامی کیروکارزین با بیان اینکه این جوان بر اثر شدت آتش سوزی در بیمارستان جان خود را از دست داد، ادامه داد: فرضیه قتل قوت گرفت و ماموران تحقیقات خود را در این منطقه به صورت ویژه آغاز کردند.

سرهنگ “اوریادی کشکولی” اظهار داشت: در بررسی های فنی و به کارگیری روش های نوین مشخص شد که مرد جوان مذکور به دلیل اختلافات مالی پس از ارتکاب جرم (قتل زن و شوهر) به لحاظ فرار از اتهام. صحنه سازی و خودسوزی بر اثر شدت خودسوزی، در بیمارستان جان باخت.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا خویشتن داری، صبر و شکیبایی و انجام اختلافات از طریق قانونی انجام شود تا شاهد سکته های قلبی مشابه نباشیم.