دستور وزیر نفت بر تسریع در پرداخت اعتبارات این وزارتخانه در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور

استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد؛

استاندار آذربایجان شرقی از صدور دستور تسریع در پرداخت وام های مصوب این وزارتخانه در دومین سفر رئیس جمهور به استان به وزیر نفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی

ملک رحمتی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با وزیر نفت گفت: در این جلسه موضوع اعتبارات مصوب دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی مطرح شد که 555 میلیارد تومان سهم آن بود. وزارت نفت

وی افزود: از این مبلغ تاکنون 38 میلیارد تومان پرداخت شده است و با توجه به محدود بودن فصل کاری در استان، درخواست ما از وزیر نفت تسریع در پرداخت حداقل 50 درصد تعهدات این وزارتخانه بود.

رحمتی با بیان اینکه این اعتبارات برای تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام استان در قالب مسئولیت های اجتماعی مصرف می شود، گفت: در این جلسه وزیر نفت دستور اقدام فوری و تسریع در پرداخت به این وزارتخانه را صادر کرد. سهمیه ای از اعتبارات مصوب سفر استانی.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پروژه های مشمول این اعتبارات بیشتر در مناطق فقیرنشین استان واقع شده است، افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام و ساخت مدارس استان با 300 میلیارد تومان و ساخت و تکمیل مدارس در چاراویمک. شهر با 70 میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست.

ساخت فرهنگسرای تبریز با 20 میلیارد تومان، تکمیل و تجهیز فرهنگسراها و کتابخانه های استانی با 100 میلیارد تومان، ساخت و تجهیز منازل مسکونی و تامین جهیزیه و تجهیزات توانبخشی برای مددجویان بهزیستی با 40 میلیارد تومان و ساخت دو سالن ورزشی. در چند منظوره در شهرک چاراویماق با 50 میلیارد تومان پروژه های دیگر مصوب اعتبار وزارت نفت.

در پی دیدار استاندار آذربایجان شرقی با وزیر نفت و دستور وزیر برای پرداخت سهم این وزارتخانه از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان، جلسه ای با حضور استاندار و مسئولان ذیربط از استان تشکیل شد تا چگونگی تعیین تکلیف این موضوع مشخص شود. تا این اعتبارات در پروژه های مصوب توزیع شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این نشست گفت: هرگاه نهادهای مشارکت کننده گزارش وضعیت پروژه را به وزارت نفت ارائه کنند، اعتبار آن ظرف 14 روز به آنها تخصیص می یابد.

رحمتی تاکید کرد: این اعتبارات باید حداکثر تا آذرماه از طریق ارسال برنامه توسط سازمان های مشارکت کننده هزینه شود و مدیران گزارش پیشرفت فیزیکی و گزارش وضعیت ماهانه را ارائه کنند.

وی خطاب به مدیران اجرایی گفت: با توجه به اینکه وام های وزارت نفت به صورت نقدی پرداخت می شود، لازم است عملیات عمرانی تا افتتاح در مهرماه در دو شیفت اجرا شود.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها