دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با ۱۴۰ میلیارد کلاهبرداری در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میم گزارش داد؛

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میم گفت: زن کلاهبرداری که با ترفند درج آگهی لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت عمده و ارزان در اینستاگرام، ۱۴۰ میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری می کرد، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

سرهنگ هادی کیان مهر اظهار داشت: در پی دریافت دستور مقام قضایی از یکی از استان های همجوار برای شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار ساکن شاهین شهر که با ترفند درج آگهی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در بستر اینستاگرام یک شبکه مجازی مبالغ هنگفتی را از مشتریان خود در استان مذکور اخذ کرد تقلب مخفیگاه را شناسایی کرده و دستگیری وی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفته است.

وی افزود: در این رابطه ماموران با تلاش و اقدامات تخصصی محل سکونت متهم را در یکی از محله های شاهین شهر شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: این زن کلاهبردار در کانال اینستاگرام خود و در مراحل اولیه برای جلب اعتماد و کلاهبرداری از مشتریان خود که اکثرا از استان های جنوبی هستند، اقدام به تبلیغ فروش مواد ژل بوتاکس اصل زیر قیمت شرکت سازنده می کرد. و در جنوب شرق کشور سفارشات جزئی آنها را ملاقات می کند و در ازای ودیعه کالا برای آنها ارسال می کند اما پس از دریافت سفارشات عمده آنها پس از واریز مبالغ هنگفت در اظهارنامه خود. حسابی که متعلق به یک وابسته بود، دیگر مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

سرهنگ کیان مهر مبلغ کلاهبرداری این متهم از شهروندان را 140 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها