شبکه کلاهبرداری و رشوه نهاوند در گشت و گذار در دستگاه های قضایی و امنیتی/ 2 نفر از مدیران اخراج و 13 کلاهبردار دیگر احضار شدند.


ساعت: 12:07
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884140

آخرین جزئیات پرونده کلاهبرداری و زورگیری در یکی از ادارات نهاوند;

دادستان همدان از انهدام شبکه کلاهبرداری و ارتشاء در نهاوند توسط مراجع امنیتی و قضایی خبر داد و گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده دو مدیر برکنار، پنج نفر از عوامل اصلی این شبکه دستگیر و بقیه احضار شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حسن خانجانی مقر در گفتگویی با بیان اینکه در برخورد با هر نوع فساد; نظام و دستگاه های قضایی و امنیتی تحمل ندارند، وی گفت: با اقدامات و تلاش های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) نهاوند و با دستور قضایی شبکه کلاهبرداری و رشوه در یکی از ادارات دولتی. از آن شهر شناسایی شدند..


وی از دستگیری پنج نفر از عوامل اصلی این شبکه خبر داد و اظهار داشت: این پنج نفر پس از تفهیم اتهام به دستگاه قضایی تحویل داده شدند..


دادستان همدان افزود: متأسفانه دو نفر از مدیران شهرستان نهاوند با تضییع حقوق بیت المال و پیچیده شدن روند کشف تخلف، مردم را فریب دادند که با اقدامات مجرمانه خود نزدیک به چهار میلیارد ریال رشوه از شهروندان دریافت کرده بودند..


خانجانی مقر تصریح کرد: با این حال خوشبختانه این متخلفان با هوشیاری دستگاه های امنیتی در شبکه اطلاعاتی گرفتار و از سمت خود برکنار شدند..


وی اعلام کرد: این شبکه کلاهبرداری و رشوه متشکل از 15 تعدادی از مأموران در نهاوند و خارج از شهر و حتی روستاها مشغول به کار بودند و همه پس از تشکیل پرونده احضار شدند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید