دو مرد مسلح به خانواده ای در پارس تهران تیراندازی کردند

دو مرد مسلح به خانواده ای در پارس تهران تیراندازی کردند

رئیس مرکز عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو راهزن مسلح که در منطقه پارس تهران به سوی اعضای خانواده تیراندازی کردند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو راهزن و اوباش در منطقه پارس تهران به سمت یک شهروند، بلافاصله موارد زیر را اعلام کردند. -مسئله بعدی در دستور کار آنهاست.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بررسی ها و اقدامات انجام شده توسط ماموران سازمان اطلاعات نشان می دهد که هر دو مجرم در نیمه های شب با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت، یکی از آنها به سلاح کلاشینکف و دیگری به سلاح کلت مسلح بوده اند. آنها در حال عبور بودند که یک خانواده سه نفره را که جلوی درب منزلشان ایستاده بودند، شلیک کردند.

وی با بیان اینکه پس از این اقدام اهالی محل و اعضای این خانواده به وحشت افتادند، گفت: شرارت این افراد تمام نشده و پس از تیراندازی در اقدام مجرمانه دیگری از موتورسیکلت خود پیاده شده و با سابر به شهروندان حمله کرده و به آنها حمله می کند. سابر حمله کرد که در آن تعدادی از شهروندان مجروح شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه ماموران برای شناسایی دقیق این راهزنان اقدامات لازم را به صورت شبانه روزی انجام دادند، گفت: محل اختفای متهم شناسایی و سپس هماهنگی با مقامات قضایی نیز انجام شد. . در ادامه ماموران با انجام یک عملیات پلیسی این اوباش را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و به جرم خود اعتراف کردند، گفت: برای این افراد پرونده تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جنایت به دادسرا اعزام شدند.