راه اندازی رشته تحصیلی شگفت انگیز در دانشگاه ها

راه اندازی رشته تحصیلی شگفت انگیز در دانشگاه ها

وی ادامه داد: وقتی بحث دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر مطرح می شود بلافاصله ذهن ها به سمت مقوله حجاب و عفاف می رود در حالی که حوزه این دو فریضه بسیار گسترده تر از حجاب و عفاف است.

وی افزود: حجاب و عفاف بسیار مهم است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که نباید از آنها غافل شویم، مثلاً اگر امروز به هموطن خود توصیه می کنیم که نقاب بزند یا اگر به عابری بگوییم از مسیر پیاده روی یا پل عابر عبور کن که انجام می دهیم. چه چیزی محبوب است و اگر به هموطن بگوییم سفر غیر ضروری نرو یا به راننده بگوییم از چراغ قرمز نگذر یا به تاجر توصیه کنیم زیاده روی نکند یا به همسایه توصیه کنیم آب بنوشد. در ماشین، منفی گرایی را ممنوع می کنند.

وی در خصوص تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ادامه داد: حوزه های فریضتین در همه عرصه های زندگی حضور دارند و مصداق های آن وجود دارد، بنابراین اولین قدمی که می خواهیم برداریم این است که مشخص کنیم کجاست. نواحی ورودی فریزتین؟ و اولویت ها چیست؟

رئیس مرکز احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: هرکس می خواهد امر به معروف و نهی از منکر کند باید علم داشته باشد، اعضای هیات علمی در زمینه های تخصصی خودشان علم دارند، مثلا دکتری اقتصاد می تواند در زمینه های انباشت و فروش بالا.” و بانکداری و دکتری محیط زیست را می توان در زمینه جنگل زدایی، فرسایش کوهستان، معدن، شهرسازی یا بهداشت شهری و دکتری مهندسی عمران در زمینه ساخت و ساز و کمبودها، بی توجهی ها و سوء استفاده هایی که می تواند اعمال شود. به دستور شناخته شده یا ممنوع باشد

صمدی افزود: فلسفه تشکیل این گروه های جستجو توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، تشکیل گروه های جستجو و راهنمایی مسئولان است. یعنی می آیند و از مسئولان درخواست می کنند و قصور و کوتاهی و مشکلات را گوشزد می کنند.

وی ادامه داد: در گام اول باید تفاهم نامه ای بین دانشگاه آزاد اسلامی و ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی منعقد شود که وظیفه آن حمایت و کمک به ستاد و قرارگاه در حوزه است. دانش، درک، کمک حقوقی و حقوقی.

دوره دکتری امربه معروف و نهی منکر راه اندازی شد

رئیس مرکز احیای بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: همکاران پس از امضای تفاهم نامه در دوره های امر به معروف و نهی از منکر شرکت خواهند کرد تا از نظر علمی، دانش و دانش کاملاً اصیل شوند. با اخلاق، درجات، مراحل و باید بیاموزند که چگونه به وظایف خود عمل کنند، زیرا گاهی افراد فاقد تجربه و اشراف در این زمینه ها به قصد معروف شدن وارد می شوند، اما در عمل کارهای شیطانی انجام می دهند.

صمدی افزود: کار بعدی جمع آوری شبهات است زیرا قطعا دانش آموزان دچار تردید می شوند و همچنین هیات علمی نیز سوالاتی خواهند داشت. بدخواهان کشور را معرفی کنیم و به این شبهات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: کار بعدی که می خواهیم انجام دهیم این است که انتظار داشته باشیم پایان نامه ها به سمت موضوعات بین رشته ای سوق داده شود و تا پایان سال 1400 هزار پایان نامه و رساله در منطقه مهدوی و حداقل سه رساله در فریضتین در این راستا هدایت شود. منطقه در هر استان نه برای دفاع بلکه برای تایید عنوان و دانش آموز برای شروع تحقیق.

رئیس مرکز احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: قدم بعدی که بسیار حائز اهمیت است تشکیل گروه های مطالبه گری است و کسانی که می خواهند گروه مطالبه گری تشکیل دهند می توانند با «میدان تقاضا» تماس گرفته و مطالعه کنند. دستورالعمل ها.

صمدی اضافه کرد: مرکز پژوهش های مجلس هر ساله اولویت ها و مشکلات هر استان را به تفکیک منتشر می کند و گروه های جستجو می توانند با همان اولویت ها نسبت به انتخاب حوزه کاری و مشکل و ثبت نام در سایت فیلد جستجو اقدام کنند و دریافت کنند. مجوز ظرف مدت 10 روز که در قالب خواهد بود اطلاعات قانونی و رسمی را از ستاد کشوری و از طریق استان دریافت کرده و درخواست رسمی خواهند داشت.

وی ادامه داد: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز معاونتی به نام معاونت علمی و آموزشی وجود دارد، وظیفه این معاونت تهیه محتوای آموزشی برای گروه های مطالبه گر است و قرار است برنامه درسی مشخص شود و این برنامه درسی تعیین شود. . در دانشگاه ها تدریس می شود.