گسترش انتخاب رشته برای متقاضیان کنکور دانشگاه آزاد رشته های با آزمون

گسترش انتخاب رشته برای متقاضیان کنکور دانشگاه آزاد رشته های با آزمون

روز جدید : انتخاب رشته های امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به استثنای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 شهریور ماه تمدید شد.

کلیه داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون سراسری 1401 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به استثنای پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) هستند می توانند تا ساعت 24:00 با سامانه مراکز پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد تماس حاصل نمایند. یکشنبه 6 شهریور. اسلامی در www.azmoon.org برای انتخاب رشته.

داوطلبان لازم است با استفاده از کد دسترسی درج شده در زیر کارنامه و کد ملی وارد شده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته حداکثر 100 رشته را انتخاب و طبق گروه آزمایشی مربوطه قرار دهند.

متقاضیانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان خارجی شرکت کرده‌اند و واجد شرایط انتخاب رشته هستند، در صورت تمایل می‌توانند رشته/مکان‌های آن گروه را در بین ۱۰۰ انتخاب خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که مجاز به انتخاب رشته در کارنامه اعلام نتایج اولیه هستند توجه داشته باشند که رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است، لذا داوطلبان می توانند کد رشته محل های فوق مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی را در برگه انتخاب رشته وارد نمایند. حوزه سازماندهی ارزیابی با توجه به اولویت.

متقاضیانی که رشته / صندلی مورد نظر خود را در دفترچه حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته ها / صندلی های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون است. آنها می توانند برای ثبت نام به سایت www.azmoon.org مراجعه کنند.

داوطلبان ابتدا باید از موجود بودن رشته/محل مورد علاقه خود در راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته مربوطه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید