امکان انتخاب مجدد رشته های کنکور دانشگاه آزاد فراهم شد

امکان انتخاب مجدد رشته های کنکور دانشگاه آزاد فراهم شد

روز جدید : فرصت انتخاب مجدد داوطلبان رشته های امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) از امروز سه شنبه 15 شهریور آغاز شده است.
0

بر این اساس کلیه داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون سراسری 1401 متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی (به استثنای رشته های پزشکی، دندانپزشکی، قضایی و دامپزشکی) که در مهلت مقرر موفق به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی نشده اند. ، می توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 26 شهریورماه جهت انتخاب کادر به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

ایسنا نوشت: داوطلبان باید با استفاده از کد دسترسی درج شده در زیر کارنامه و کد ملی وارد شده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته حداکثر یکصد رشته و صندلی را با توجه به گروه آزمایشی مربوطه انتخاب کنند.

همچنین داوطلبانی که نیاز به ویرایش انتخاب رشته خود دارند، می توانند رشته/مکان خود را ویرایش کنند.

متقاضیانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی شرکت کرده‌اند و واجد شرایط انتخاب رشته شده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند رشته/مکان‌های آن گروه را در میان صد انتخاب خود قرار دهند.

داوطلبان ابتدا باید از موجود بودن رشته/محل مورد علاقه خود در راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل کنند و سپس نسبت به پرداخت هزینه انتخاب رشته مربوطه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید