ثبت نام 4000 دانشجو در دانشگاه آزاد کرمانشاه/ به راه اندازی رشته های هنری ادامه می دهیم


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904439

فرهاد گل محمدی گفت: تاکنون چهار هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد گل محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: در سال تحصیلی جدید 4000 دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ثبت نام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از استقبال خوب دانشجویان برای ثبت نام در این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرفیت ثبت نام در تمامی رشته ها به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تکمیل شده است.

گل محمدی بیان کرد: با توجه به شرایط معیشتی مردم، دانشگاه آزاد کرمانشاه همکاری خوبی با دانشجویان دارد بنابراین افرادی که علاقه مند به تحصیل در دانشگاه هستند مشکل مالی ندارند.

وی افزود: هماهنگی های لازم با صندوق رفاه دانشجویان و آموزش و پرورش برای پرداخت شهریه و انواع وام با واریز به حساب های بانکی دانشگاه آزاد کرمانشاه انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: در مجموع حدود 160 رشته در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه وجود دارد که 80 رشته آن در مقطع کاردانی و کارشناسی معمولا با سوابق تحصیلی مشخص و بدون آزمون است. دوره های مورد نظر خود را ثبت کنند.

گل محمدی تصریح کرد: علاوه بر رشته های پیراپزشکی اعم از پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی که با آزمون پذیرش دانشجو دارند، تنها رشته دارای آزمون در مقطع کارشناسی رشته حقوق است.

وی با بیان اینکه تنوع رشته های کاردانی افزایش یافته است افزود: با توجه به اینکه تنوع رشته های هنری در کرمانشاه محدود است پیگیر راه اندازی رشته های مختلف هنری در دانشگاه آزاد کرمانشاه هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد استان کرمانشاه 18 هزار دانشجو دارد که 12 هزار نفر از آنها در دانشگاه آزاد کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند و با احتساب ثبت نام های جدید، پیش بینی می شود تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد استان به این میزان برسد. به 20 هزار برسد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید