روزبه چشمی: اگر استقلال به این تعهد عمل نکند…

روزبه چشمی: اگر استقلال به این تعهد عمل نکند…

روزبه چسمی پس از برد استقلال مقابل پیکان گفت: سه امتیازی که مقابل پیکان کسب شد بسیار مهم بود و این برد را به هواداران تبریک می گویم. تیم ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته و این مشکلات همچنان ادامه دارد. بازیکنان و کادر فنی تا جایی که می توانستند به باشگاه کمک کردند و اگرچه باشگاه تلاش کرد اما مشکلات زیادی همچنان پابرجاست.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی بحث قراردادها مطرح شد دو تیم استقلال و پرسپولیس احساس کردند همه چیز به ضررشان است، اظهار کرد: احساس می کنم تنها ضرر این اتفاقات به استقلال بود. دیدید استقلالی ها اشتباه نکردند اما بقیه تیم ها امتیازشان را پس گرفتند. فکر می کنم استقلال و بازیکنانش تنها کسانی بودند که شکست خوردند. ما هنوز چند مشکل داریم. ما هنوز درخواست سال گذشته خود را دریافت نکرده ایم و فکر می کنم از فصل جدید بین 15 تا 25 درصد قراردادمان را دریافت کرده ایم. باشگاه تلاش کرد اما هنوز چیزی قطعی نشده است. استقلالی ها با این همه مشکلات مردانگی و قراردادشان را کم کرده اند تا قراردادها ثبت شود و اگر قدر آنها را ندانیم بی احترامی می کنیم. باشگاه قول هایی داده است و امیدواریم تا شروع نیم فصل این سلسله وعده های باشگاه محقق شود و مشکلات حل شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه برخی از بازیکنانی که بعد از اتفاقات اخیر قراردادشان را کاهش دادند، معتقدند مبلغ قراردادشان به رقم قبلی برمی گردد، خاطرنشان کرد: هنوز متوجه نشدیم که سقف بودجه همچنان وجود دارد یا خیر. ! امتیاز برگردانده می شود و سپس برخی از بازیکنان محروم می شوند و جریمه مالی در نظر گرفته می شود. دوگانگی در این محیط پدید آمده است. اگر محدودیت بودجه برای سایر باشگاه ها وجود ندارد، چه دلیلی دارد که ما رعایت کنیم و فقط یک تحریم مالی باقی بماند، چه کسی آن را داده است!؟

چسمی در پاسخ به این سوال که آیا لغو مجوز ورود خودرو برای بازیکنان تاثیر منفی نخواهد داشت، گفت: در این مورد بحث های زیادی شده است، فقط یک نکته را بگویم که فقط به ما سند دادند. اجازه ورود ماشین را بدهند وگرنه تمام هزینه های گمرکی گرفته می شود.» و مالیات را تا ریال آخر به ملی پوشان پرداخت کردند و بازیکنان ماشین ها را از برج سه و چهار آوردند. سوء تفاهم شد که این خودروها هستند. بازیکنان مجانی آورده اند خدا بده این مشکل حل شود ما نباید این مشکلات را تغذیه کنیم به نظر من اینها باید بهترین امکانات برای همه ورزشکاران باشد و این درگیری ها درست نیست فکر می کنم هر چقدر هم که یک ورزشکار پیروز شود آنها نباید در سایر رشته ها شکست خورد.

وی درباره شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت ها گفت: از اولین اردویی که کادر فنی جدید تشکیل شد همه برنامه ریزی ها برای کسب بهترین نتایج بود. کار سختی است اما پتانسیل تیم ملی بالاست و همه ما چه در تیم ملی باشیم چه نباشیم بهترین نتایج را برای تیم ملی می خواهیم.

چسمی در پاسخ به این سوال که “آیا تیم ملی شرایط قهرمانی در جام ملت ها را دارد؟”، گفت: ما از خیلی از تیم ها عقب هستیم اما تمام تلاش خود را می کنیم تا با تمام معایب بهترین نتیجه را بگیریم. که وجود دارند.”

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که «اگر باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل نکند، آیا امکان تصمیم گیری جمعی از سوی بازیکنان وجود دارد؟» خاطرنشان کرد: اگر باشگاه به تعهدات خود عمل نکند، جهل است بازیکنان استقلال سنگ تمام گذاشتند و مردانگی نشان دادند و عمل نکردن به عهد نادانی است. باشگاه موظف است و مشکلات باید حل شود، فقط تلاش کردن ضرری ندارد. دست تک تک بازیکنان استقلال را می بوسم و شناختی از این فوتبال نشان داده اند که در این سال ها ندیده ام. انشاالله تا قبل از شروع نیم فصل مشکلات حل شود.