آمریکایی ها باید تعهد خود را در عمل نشان دهند/ مقاومت بخشی از اصول و هویت انقلابی مردم ایران است

ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799596

اسفاری گفت: آمریکایی ها باید بدانند که با فشار نمی توانند به ملت ایران خیانت کنند و مقاومت یکی از اصول انقلابی و هویت ملت ایران است و جمهوری اسلامی مظهر ایمان دینی و نگاه انقلابی مردم به دین و جهان است. کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با مردم کوم در خصوص حماسه 28 دی گفت: تسلیم نشدن استکبار و دشمنان ظالم از اصول انقلاب اسلامی است. آنها دادند، اما با مقاومت و هوشیاری ملت ایران در همه راهبردها و تهدیدهای دشمنان علیه ایران اسلامی با شکست‌های جدی مواجه می‌شوند که هر کدام اگر در مقابل کشور دیگری بود به راحتی آن را ساقط می‌کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره مورد عنایت خداوند بوده و مردم بزرگترین حامیان انقلاب هستند، توطئه های دشمن در 42 سال گذشته به پایان نرسیده است و ملت ایران بزرگترین دستاوردها را به دست آورده است. اعتماد به پیروزی خداوند.»

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس گفت: امروز فکر نمی کنیم مذاکره با احزاب غربی به معنای خیانت به دشمنان باشد، بلکه معتقدیم اگر احزاب غربی و آمریکایی ها حرفی برای گفتن داشته باشند می توانند از طریق آن خیانت کنند. این مذاکرات البته شرایطی دارد که کشورهای غربی نباید از آن سوء استفاده کنند و مذاکره با فشار و عدم تمکین به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: آمریکایی ها در 42 سال گذشته با شگردهای مختلف توطئه های خود را علیه ملت ایران انجام دادند اما هیچ کدام موفق نشدند و امروز باید آگاه باشیم که ملت ایران زیر بار زور نمی رود. اگر گفتمان قدرت و فشار با آن کنار بیاید، قطعاً همان پاسخ را خواهد داد.

آصفری تصریح کرد: جمهوری اسلامی همواره به تعهدات خود پایبند بوده و همواره از مذاکره استقبال کرده است، اما آمریکایی ها باید بدانند که درهای مذاکره با ایران همیشه باز نیست و آمریکایی ها اگر فرصت را از دست بدهند قطعا بازنده خواهند شد.

وی با اشاره به عدم تعهد آمریکایی ها در مذاکرات گفت: در یک دهه اخیر مذاکرات با نقض قوانین و عمل نکردن به تعهدات آمریکایی ها ختم نشده است. شورای اسلامی به خود آمده است و باید بداند که اگر این دوره از مذاکرات به نتیجه نرسد، بازگشت ایران به میز مذاکره آسان نخواهد بود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس افزود: آمریکایی ها باید بدانند که با فشار نمی توانند به ملت ایران خیانت کنند و مقاومت یکی از اصول انقلابی و هویت ملت ایران است و جمهوری اسلامی مظهر انقلاب است. اعتقادات مذهبی مردم این یک مشکل جهانی و دولتی است و آمریکایی ها باید مراقب رفتار خود با مردم ایران باشند و به خواسته های مردم ایران احترام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید نشان دهند که مذاکره کننده هستند و ثابت کنند که به تعهدات خود پایبند هستند که آزادسازی پول های بلوکه شده ایران یکی از مصادیق آن است و آمریکایی ها باید در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید