رونمایی از نخستین نسخه اطلس اجتماعی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان اعلام کرد:

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: اولین نسخه اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه 12 با عنوان مددکاران اجتماعی شهر امروز ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


علی اکبر رسالت با اعلام این خبر گفت: چاپ اول اطلس اجتماعی شهر اصفهان در منطقه 12 با عنوان یاوران اجتماعی شهر برای افزایش بهره وری اجتماعی برای فعالان فرهنگی و اجتماعی رونمایی می شود.

وی افزود: در اطلس های قبلی فقط آمار و اطلاعات ارائه می شد، اما در اطلس جدید در کنار آمار و اطلاعات موارد دیگری از جمله راهکارهای حل مشکلات و مقابله با معضلات اجتماعی بیان شده است.

مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان با بیان اینکه این برنامه در مناطق پانزده گانه شهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه شامل موضوعاتی از جمله جمعیت شناسی اجتماعی مناطق و محلات، سمینارهای آموزشی با محوریت معضلات اجتماعی بر اساس منطقه و مسائل محله ای، سمینارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای دانش اجتماعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اطلس در آینده سند مفیدی برای فرهنگسراهای شهر اصفهان خواهد بود و تمامی فرهنگسراهای شهر بر اساس راهکارهای این اطلس اجرای برنامه های خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش رسالت، این برنامه روز چهارشنبه 24 آذرماه ساعت 15:30 در خانه وزنه برداری اصفهان واقع در خیابان ملک شهر برگزار می شود.

اطلس اجتماعی



آیا این خبر مفید بود؟