ریزش سنگ در جاده چالوس؛ از مصادیق بارز نقض حقوق شهروندی است

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد؛

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: حادثه ریزش سنگ در منطقه کمربند زرد جاده چالوس مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است و همچنان احتمال وقوع آن در هر لحظه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از جاده چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه یکی از نقاط پرخطر جاده چالوس در محدوده “کمربند زرد” است، اظهار داشت: سنگ های این جاده بسیار کند است با بارش باران و برف هر لحظه احتمال ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه متأسفانه بر اثر این حادثه 6 نفر از هموطنانمان در همان منطقه کمربند زرد در جاده چالوش بر اثر ریزش سنگ جان خود را از دست دادند، ادامه داد: حتی خودروهای مردم نیز آسیب زیادی دیدند و یک نفر هم پاسخگو نبود.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مسئولان کشور و استان مازندران فکری به حال منطقه کمربند زرد جاده چالوس کنند تا حداقل شاهد این حوادث و حوادث نباشیم.

وی افزود: کار سخت و پیچیده ای نیست و اگر مسئولان کمی مراقب این موضوع باشند قطعا این مشکل حل می شود.

پوریانی اذعان داشت: ریزش سنگ در محدوده کمربند زرد جاده چالوس مصداق بارز نقض حقوق شهروندی است و همچنان احتمال وقوع آن در هر لحظه وجود دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: با توجه به سفر آتی رئیس جمهور به استان مازندران، مدیران ارشد به ویژه وزیر راه و شهرسازی مشکلات و موانع جاده چالوس را از نزدیک رصد کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها