زمین‌های کشاورزی مرغوب باید تحت حفاظت قرار بگیرند

وزیر جهاد کشاورزی:

وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم حفظ اراضی کشاورزی مرغوب با کمک نهادهای ذیربط تاکید کرد و از توجه کمیسیون 90 مجلس در این زمینه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری موج


به نقل از وزارت کشاورزیمحمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی در جلسه کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی گفت: بر خود لازم می دانم از توجه کمیسیون اصل 90 به لزوم حفظ اراضی کشاورزی قدردانی کنم چرا که زمین های کشاورزی مواد غذایی مردم را تامین می کند و امانتی که از گذشته به ما رسیده است و ما باید مباشران خوبی برای انتقال آن به نسل های آینده باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی وی افزود: از سوی دیگر با توجه به محدودیت زمین های کشاورزی در کشور، لازم است تمامی نهادهای ذیربط در حفظ و نگهداری اراضی کشاورزی با کیفیت همکاری لازم را داشته باشند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: شعار وزارت جهاد کشاورزی توسعه متوازن و رفع نیازهای کشور از طریق استفاده از عرصه های غیرکشاورزی در راستای حفظ اراضی زراعی و باغی است و در این راستا تلاش شده تا اجرا شود. قانون انتقالی صندوق ملی مسکن با موافقت وزارت راه و شهرسازی در اراضی طبقه 1 و 2 انجام نمی شود، به منظور حفظ اراضی زراعی و باغی، مناطق غیر زراعی و اراضی غیر زراعی به ملی واگذار می شود. طرح مسکن.

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل 90 شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه گفت: اگرچه تامین مسکن برای گروه های هدف در کشور ضروری است، اما اراضی کشاورزی درجه یک و دو که امنیت غذایی کشور را تامین می کنند و محدود هستند باید مورد توجه قرار گیرد. از نهادهای مربوطه



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها