شبکه بهداشت و درمان به کار خود ادامه می دهد/ برنامه های شبکه بهداشت و درمان را به شبکه های پرمخاطب متصل می کند


ساعت: 15:45
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887726

معاون سیما در بازدید از شبکه بهداشت گفت: در دوره تحول باید با برنامه ریزی و هم افزایی بین شبکه ای ارتباط این شبکه با سایر برنامه های سلامت محور شبکه های مردمی و اجتماعی برقرار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن برمهانی معاون سیما در جمع مدیران و برنامه ریزان شبکه سلامت ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش گفت: بحث سلامت یکی از مشکلات است. نیازهای اولویت‌دار مخاطبان رسانه‌ها و این برای رسانه‌ها نیز مهم است، بسیار مهم است و به همین دلیل اولین بازدید رسمی خود را از تلویزیون با این شبکه آغاز کردم.

وی با قدردانی از حضور همدلی و تعامل در این شبکه به تشخیص همکاران و مدیران افزود: برنامه نویسی در این شبکه نیازمند تفکر و اندیشه نو برای حفظ و ارتقای اقتدار این شبکه تخصصی است.

معاون سیما ادامه داد: این شبکه در دوره تحول باید با برنامه ریزی و هم افزایی بین شبکه ها با سایر برنامه های سلامت محور شبکه های مردمی و مردمی ارتباط برقرار کند تا مخاطبان بتوانند برنامه های درمانی و بهداشتی شبکه های بزرگ را دنبال کنند. برای پیگیری بیشتر مباحث و کسب اطلاعات تخصصی تر به شبکه بهداشت و درمان مراجعه کنید.

محسن برمهانی اظهار داشت: شبکه سلامت در دوران مدیریت دکتر قاسمی افزایش بیننده ای را تجربه کرد که شاید بخشی از آن به دلیل شیوع کرونا و بازدید بیشتر مخاطبان باشد، اما قطعا نتیجه تلاش و برنامه ریزی همکاران و همکاران است. تولیدکنندگان شبکه.”

وی بیان کرد: یک شبکه تخصصی با ماموریت های تعریف شده خود مخاطبان خاص خود را دارد و نباید از آن شبکه عام انتظار داشت، اما مهم این است که شبکه تخصصی جامعه هدف را هدف قرار داده و تحت تاثیر قرار دهد. در مورد شبکه بهداشت هم همینطور است، باید این شبکه را بعد از یک سال ارزیابی کنیم تا ببینیم چقدر مطابق با رسالت خود حرکت کرده و چقدر در جلب نظر مخاطب موفق بوده است.

معاون سیما با بیان اینکه شبکه های مختلف سیما بخشی از یک سامانه هستند، گفت: شبکه سلامت به عنوان عضو تخصصی این سامانه نباید انتظار داشت که ساختارها و قالب های برنامه های مختلف را در بر بگیرد. به عنوان مثال ساختار فیلم و نمایش باید در راستای رسالت شبکه به برنامه پخش برنامه کمک کند. در پایان، بر بهبود زیبایی شناسی و هویت بصری شبکه تاکید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید