شناورهای کشورهای حاشیه خزر برای تعمیرات در مازندران صف کشیدند

وزیر اقتصاد و دارایی:

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با احیای کشتی سازی مازندران شاهد صف کشی کشورهای حاشیه خزر برای تعمیر کشتی در ایران و مازندران هستیم.

به گزارش خبرگزاری موج


سید احسن خاندوزی پیش از ظهر جمعه در بازدید از کارخانه صدرا بهشهر اظهار داشت: با توجه به دغدغه مدیریت در راستای توسعه اقتصاد دریامحور، باید از ظرفیت بنادر استفاده شود و بازسازی کارخانه انجام شد. با دستور رئیس جمهور اجرا می شود.

وی احیای ظرفیت تولید کارخانه ایران صدرا را یکی از برنامه ها عنوان کرد و گفت: روند ساخت کارخانه در این کارخانه به مدت 10 سال متوقف شد و در دولت فعلی پنج کارخانه جدید با ایجاد کارخانه در حال ساخت است. شغل برای 500 نفر و سرمایه گذاری مناسب.

خاندوزی گفت: استفاده از ظرفیت کارخانه تعمیر کشتی در سواحل دریای خزر حائز اهمیت است و امروز شاهد صف کشی کشتی های سایر کشورها در سواحل دریای خزر برای تعمیر هستیم که درآمد ارزی قابل توجهی را به همراه دارد.

وی افزود: توافقات خوبی برای توسعه ایران صدرا صورت گرفته و با توجه به کمبود فضای فیزیکی و زمین های پشتیبان، طرح توسعه اجرا می شود و در نتیجه اشتغالزایی بیشتر می شود.

خاندوزی بیان کرد: بندر امیرآباد با تصویب منطقه آزاد و پیگیری ها توسعه بیش از پیش را شاهد بوده و اولین کشتی بندر به بندر و راه آهن بندر به بندر در حال تکمیل است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها