صحبت های جنجالی مدیرعامل استقلال روز نو

صحبت های جنجالی مدیرعامل استقلال روز نو

علی حطر پس از پیروزی 2-1 استقلال مقابل پیکان گفت: بازی خوبی بود. اگرچه در نیمه اول خوب نبودیم، اما خوشبختانه در نیمه دوم بازی بسیار خوب، ثابت و متمرکزی انجام دادیم. خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی مقابل پیکان را موفق کنیم. از بازیکنان غیور باشگاه و کادر فنی محترم ما صمیمانه تشکر می کنم. انشاالله بتوانیم در نیم فصل دوم استقلال را تقویت کنیم و به سمت هدفمان که عنوان قهرمانی است حرکت کنیم.

وی با توجه به اینکه در سال های اخیر همه قوانین علیه استقلال تصویب شده است، گفت: قوانین سقف بودجه بسیار خوب بود. اگر این قانون وجود نداشت، اتفاقات بد زیادی در فوتبال ما می افتاد، هرچند درآمد باشگاه ها محدود است، اما هزینه های سرسام آوری دارند. این سیستم زمانی متوقف می شود که درآمد و هزینه ها مطابقت نداشته باشند. قانون سقف بودجه خیلی خوب بود، اما متأسفانه نمی دانم باید به آن دسته برگردیم یا نه. کمیته انضباطی رای تحلیلی خیلی خوبی داد، البته من فکر می کردم کسر امتیاز سپاهان باید خیلی بیشتر می شد.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: باشگاهی که وابسته به دولت است، نزدیک به هزار میلیارد تومان در بازار نقل و انتقالات هزینه کرده و این بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است، این باشگاه قوانین را رعایت نمی کند. قطعاً فکر می کنم آن چهار امتیاز نباید به سپاهان پس داده می شد. به نوعی با توجه به بی توجهی سپاهان به قوانین اتحادیه فوتبال، کمیته استیناف باید با شدت بیشتری رای می داد. باز هم می گویم اشکالی ندارد چون بهانه ای نیست که دوستان بگویند در زمین نتیجه حاصل نمی شود.

هاتیر افزود: دیشب در جلسه بازیکنان گفتم باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و تمرکزمان را حفظ کنیم. حالا کار چندانی به این مشکلات نداریم، انشالله با تمرکز بالا به سراغ آماده سازی نیم فصل می رویم تا در پایان قهرمان شویم.

وی در پاسخ به اینکه استقلال در ابتدای فصل به خاطر این قوانین نتوانست بازیکنان مورد نظر او را بیاورد، گفت: دقیقا به همین دلیل نتوانستیم. وقتی چنین قانونی می کنی باید رعایت کنند، فرق ما با یکی دو باشگاه دیگر این بود که قانون را دور زدند یا به قول خودشان زرنگ بودند چون با آمادگی بیشتری به مسابقات آمدند اما استقلالی ها. قانون را رعایت کرد با این حال، خدا در جای مناسب است.

مدیرعامل استقلال توضیح داد: هنوز خیر.

حثیر درباره احتمال بازگشت رافائل سیلوا به استقلال گفت: در حال مذاکره هستیم.

وی درباره خبر جدایی احتمالی اش از آبی پوشان گفت: چه کسی این خبر را منتشر کرد؟ شاید به شما گفته اند چون تنها شما هستید که این را می گویید.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه گفته می شود دو شکایت این باشگاه از بازیکنان پرسپولیس و تخلف از قوانین سقف بودجه در کمیته انضباطی ثبت شده است، گفت: بله. ما شکایت کرده ایم.

حثیر درباره احتمال سربازی ابوالفضل جلالی تاکید کرد: هنوز اطلاعی ندارم، جلالی بازیکن ماست.