صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران کننده شد

صحبت های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نگران کننده شد

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: در پی اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر پیگیری شکایت بی اساس از باشگاه استقلال، علیرغم دستور اکید وزیر محترم ورزش و جوانان به هر دو باشگاه مبنی بر پرهیز از هرگونه اظهارنظر درباره باشگاه رقیب، باشگاه استقلال از شکایت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای منتشر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

ضمن اینکه وزیر محترم ورزش و جوانان طی دستور ویژه از اعضای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست از اظهار نظر در مورد باشگاه رقیب خودداری کنند و به دو باشگاه هشدار دادند که با رفتارها و اظهاراتی که باعث تحریک هواداران رقیب می شود تنش ایجاد نکنند. متأسفانه باشگاه پرسپولیس همچنان اصرار دارد تا با اظهار نظر در خصوص شکایت بی اساس بعدی از باشگاه استقلال، بدون توجه به توصیه مقام ارشد وزارت ورزش و جوانان، به اهانت به هواداران فهیم استقلال بپردازد.

این بار پس از صحبت های عجیب حسین بادامکی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، مدیرعامل این باشگاه از پیگیری شکایت از استقلالی ها خبر داد و باز هم درباره باشگاه رقیب اظهار نظر کرد.

با توجه به توصیه مقام محترم وزارت و با اشاره به آمدن شهرورد که باشگاه استقلال علاقمند به حفظ آرامش و دوری از تنش است از پاسخگویی به ادعاهای واهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خودداری کرد اما استقلالی ها باشگاه شکایت کرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواستار برخورد قوه قضاییه فدراسیون فوتبال و حراست این مجموعه با باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلف از دستورات مشترک وزیر محترم ورزش و جوانان است.

بدیهی است در صورت تکرار این رویه اشتباه و هر رفتار دیگری که منجر به آزار هواداران استقلال شود، باشگاه استقلال این رفتار تنش‌آمیز و ناخوشایند باشگاه رقیب را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، زیرا باشگاه استقلال هر چقدر هم که به قوانین احترام بگذارد. ، او می داند که در قبال حفظ حقوق هواداران محترم استقلال مسئول و موظف است و دیگر نمی تواند سکوت کند.

همچنین باشگاه استقلال شکایت از اعضای باشگاه پرسپولیس را به دلیل اظهارنظرهای نادرست درباره باشگاه استقلال حق قانونی خود می‌داند و شکایت از مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس را در محاکم قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری خواهد کرد.

باشگاه استقلال امیدوار است باشگاه رقیب اجازه دهد رقابت در زمین فوتبال ادامه پیدا کند و دیگر این روش تنش زا را تکرار نکند.