صعود شهابی پرسپولیس برای نقل و انتقالات

صعود شهابی پرسپولیس برای نقل و انتقالات

جلسه هیات مدیره این شرکت روز گذشته با حضور کلیه اعضا و مدیرعامل ساعت 15 برگزار شد. این دیدار با توجه به اتفاقات عجیب فوتبال ایران در روزهای اخیر و همچنین نقل و انتقالات زمستانی پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

با توجه به دستور جلسه و گزارش مدیرعامل، هیات مدیره باشگاه تصمیمات مهمی اتخاذ کرد که سه مورد از آنها به شرح زیر است.

هیات مدیره تاکید کرد که با توجه به اجرای واقعی قانون نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس در بخش فنی متحمل ضررهایی به مدعیان قهرمانی شده است. پرسپولیس باید به هماهنگی و تعامل بین مدیرعامل و سرمربی و با توجه به لیستی که از سوی کادر فنی ارائه خواهد شد، از نظر حضور پرقدرت و حساب شده در نقل و انتقالات زمستانی و با توجه به اینکه اکثر منتخبین بازیکنان در این مقطع از فصل قرارداد دارند تا هر چه بیشتر بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند تا نیازها و کمبودهای تیم به خصوص با توجه به مصدومیت ها برطرف شود.

با توجه به اظهارات متناقض مسئولان ذیربط در خصوص آرای روزهای اخیر و تخلفات متعدد سایر باشگاه ها که از سوی مراجع قضایی و انتظامی فدراسیون فوتبال نادیده گرفته شده بود، هیات مدیره با تایید و تعیین تکلیف مدیرعامل و معاون حقوقی این سازمان را تعیین کرد. باشگاه ضمن پیگیری موضوع و طرح قانونی و شکایت از موسسات بین المللی فوتبال و ورزشی تا زمان وصول نتیجه باید شکایت کرده و گزارش تخلفات متعدد و خاص در لیگ برتر را به نهادهای نظارتی و مسئول ارائه کنند. لیگ و همچنین مشارکت اشخاص فیزیکی و حقوقی.

همچنین با توجه به درخواست یحیی گل محمدی مبنی بر برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج از کشور، مقرر شد رضا درویش پیشنهادات دریافتی در باشگاه را برای این منظور به سرمربی تیم ارسال کند تا بسته به تصمیم وی، از نظر انجام شود. برنامه ریزی در کمپ..