فیبر نوری زیرساخت اصلی برای انقلاب چهارم صنعتی است / ایجاد فیبر نوری برای ۳۵۰ هزار خانه و کسب و کار

مدیر ارتباطات منطقه اصفهان:

مدیر مخابرات منطقه اصفهان گفت: تا پایان امسال با اجرای طرح نجما شاهد ایجاد ظرفیت برای ارائه خدمات مبتنی بر فیبر به بیش از 350 هزار منزل و واحد تجاری خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


اسماعیل قربانی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال حاضر 240 هزار نقطه در استان اصفهان قابلیت ارائه سرویس فیبر به منازل و مشاغل را دارند و در صورت درخواست مشترک پورت پرسرعت فیبر پایه؛ در اسرع وقت سرویس را دریافت می کند.

وی به برگزاری جشنواره اختصاصی فروش خدمات اشاره کرد اینترنت وی در خصوص بستر فیبر نوری (FTTH) ویژه مشترکین جدید گفت: مخابرات منطقه اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 7 اردیبهشت روز جهانی مخابرات جشنواره بهاره خدمات فیبر نوری را برگزار می کند که از مزایای آن است. شامل 540 گیگابایت اینترنت بین المللی به اضافه 2000 گیگابایت اینترنت به عنوان هدیه به همراه کابل فیبر نوری داخلی و مودم رایگان.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت: tanoma.tce.ir و یا تماس با سامانه تلفن داخلی 20201 به صورت غیرحضوری در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

قربانی تصریح کرد: فیبر نوری زیرساخت اساسی انقلاب چهارم صنعتی است و اگر انتظار رشد اقتصادی، رونق مشاغل خانگی، کاهش هزینه ها، تحقق دولت الکترونیک و باز شدن قفل رشد اقتصادی را داشته باشیم، باید به توسعه فیبر نوری به عنوان اولین و از مهمترین پلتفرم برای رشد فضای دیجیتال استفاده کنید.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان این استان را پیشرو در زمینه ارائه خدمات فیبر نوری به مشترکین مسکونی و تجاری دانست و گفت: مخابرات منطقه اصفهان در سال 1395 به عنوان اولین استان کشور طرح ارائه خدمات فیبر نوری به مشترکین مسکونی و تجاری را آغاز کرد. و سال گذشته با اجرای طرح «نجما» یا حرکت جهادگران برای توسعه فیبرهای نوری، شرکت مخابرات ایران به این حرکت سرعت بخشید.

اسماعیل قربانی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نجما تا پایان سال جاری شاهد ایجاد ظرفیت برای ارائه خدمات بر اساس فیبر نوری ما برای بیش از 350000 خانه و کسب و کار خواهیم بود.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر حدود 250 هزار سرویس فیبر نوری در استان وجود دارد و بیش از 45 هزار سرویس برای مشترکان محلی و تجاری در بیش از 50 شهر و شهر صنعتی استان ایجاد شده است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها