قاچاقچیان چوب در دام مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی

مدیرکل منابع طبیعی مازندران – نوشهر:

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر از کشف 89 قطعه توسکا جنگلی توسط منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و کارگروه منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

مهرداد خزاعی پل اظهار داشت: در جریان عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت های شبانه روزی و میدانی رئیس اداره منابع طبیعی و بهیسداری شهرستان عباس آباد و ماموران منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و کارگروه منابع طبیعی و نیروی انتظامی. نیروها 89 قطعه چوب صنوبر در محدوده کاظم کالا که در گلخانه جاسازی شده بود، شناسایی و کالای قاچاق به نفع دولت کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این عملیات در ادامه کشف و ضبط چوب های قاچاق در شهر عباس آباد و پس از بازدید مشترک از مناطق بحرانی با حضور اینجانب و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان به همراه دادگستری و دادستان شهرستان عباس آباد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران – نوشهر گفت: با توجه به تشکیل جلسه شورای تامین در شهر عباس آباد و اقدامات متعاقب آن شورای تامین استان، برخورد با متخلفان امنیت زیستی کشور با قدرت ادامه خواهد داد.

وی ضمن قدردانی از دستورات قاطع قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مازندران در خصوص اجرای احکام قضایی و برخورد با قاچاقچیان چوب، تصریح کرد: حفظ و حراست از منابع طبیعی وظیفه شرعی و قانونی همه مردم و بر اساس دستورات صادره از سوی دادگاه عالی است. مقام معظم رهبری منابع طبیعی سایان وظیفه مشترکی هستند و همه مردم باید در حفظ منابع طبیعی کوشا باشند.

هزای پل از روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها خواست: با کسانی که می خواهند به هر طریقی به منابع طبیعی و اراضی ملی دست درازی کنند، هر چه سریعتر برخورد جدی و ملموس داشته باشند، حفاظت از منابع طبیعی را برای خود در نظر بگیرند. تعهد.

وی از هموطنان خواست تا تمامی تخلفات در حوزه منابع طبیعی از قبیل برداشت و حمل الوار جنگلی، جمع آوری و حمل و نقل گیاهان مرتعی، جمع آوری و حمل فرآورده های جانبی جنگلی، تصرف و تخریب اراضی ملی را گزارش کنند. به عنوان آتش سوزی جنگل و مرتع با شماره 24 ساعت امداد جنگل و مرتع 1504 و 139.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها