قتل مرد جلوی چشم دخترش در تهرانسر! + گفتگو با متهم

قتل مرد جلوی چشم دخترش در تهرانسر!  + گفتگو با متهم

مرد جوانی که در خیابان تهرانسر جلوی چشمان دخترش مردی را کشت، قبل از خروج از کشور با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.

در 12 بهمن 1402 کارکنان بیمارستان فیاضبخش با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از مرگ مشکوک مرد جوانی در اورژانس خبر دادند.

پس از اعلام این خبر تیمی قوی از کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری دهم راهی سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی 44 ساله که با شی تیز کشته شده بودند، مواجه شدند. همچنین بررسی های اولیه نشان داد مقتول در جریان درگیری با 2 نفر در یکی از خیابان های منطقه تهرانسر قربانی جنایت شده است.

همسر سابق مقتول که شاهد جنایت بود در بازجویی گفت: با مقتول و دختر 14 ساله خود در یک دستگاه خودرو پژو 206 در خیابان تهرانسر بودیم که ناگهان همسر سابقم با 2 سرنشین از شهر درگیر شد. یک خودروی پژو به دلیل توقف غیرمعمول که طی آن رسید کشته شد. 2 مرد جوان پس از ارتکاب جنایت به سرعت متواری شدند.

چندی بعد کارآگاهان پا به خیابان مورد نظر گذاشتند و با بررسی دوربین های مداربسته هویت صاحب خودرو پژو را مشخص کردند. وی در جریان تحقیقات مدعی شد خودروی مورد نظر در زمان وقوع حادثه متعلق به پسرش بوده و وی اطلاعی از قتل نداشته است.

بدین ترتیب این جوان نیز مورد بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به اینکه در این درگیری مرگبار نقش داشته است، گفت: روز حادثه به همراه یکی از دوستانم به نام نیما در منطقه تهرانسر در حال رانندگی با خودروی پژو پدرم بودیم که ناگهان در حال رانندگی بودیم. وسط خیابان توقف کردیم. ناگهان مقتول و خانواده اش که سوار یک خودروی پژو 206 بودند شروع به فریاد فحاشی کردند و درگیری بین ما شروع شد.

متهم ادامه داد: در همین حین نیما از ماشین پیاده شد و با جوانی در خیابان درگیر شد و او را کشت! بعد از ارتکاب جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کردیم و از آن زمان دیگر از دوستم خبری ندارم!

دستگیری قاتل در اسفرین

با دریافت این اظهارات مهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی گسترده و شبانه روزی را آغاز کردند و در این شعبه از تحقیقات مشخص شد مجرم به یکی از روستاهای اسفرین واقع در شهرستان اسفرین مراجعه کرده است. در استان خراسان شمالی پس از ارتکاب جنایت، قصد دارد برای همیشه به صورت قاچاق از کشور خارج شود.

اقدامات پلیسی تا 27 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشت، بلافاصله کارآگاهان جنایی راهی اسفراین شدند و پس از تعقیب و مراقبت های دقیق، متهم را در عملیاتی ویژه دستگیر کردند و مرد جوان در بازجویی های اولیه به ارتکاب جنایت خود در منطقه تهرانسر اعتراف کرد.

مصاحبه با متهم

آیا اعتیاد دارید؟

من 19 سالمه و هیچ دارویی مصرف نکردم.

روز حادثه در تهرانسر چه می کردید؟

من با یکی از دوستانم به آنجا رفته بودیم و به ما خوش گذشت.

چه اتفاقی افتاد که دستان شما به خون آلوده شد؟

وسط یکی از خیابان های تهرانسر توقف کرده بودیم که مقتول به خاطر این مشکل سر ما فریاد زد که خیلی عصبانی شدم.

بعدش چه اتفاقی افتاد

مقتول ناگهان از خودرو پیاده شد و با چاقویی که در دست داشت به سمت من حمله کرد اما من با دفاع از خود او را کشتم.

چرا وسط خیابان ایستاد؟

با یکی از دوستانم در خیابان آشنا شدم و وسط خیابان ایستادیم تا سلام کنیم!

با چه وسیله ای مرتکب جرم شدی؟

یک قیچی همراهم بود که با آن به استخوان ترقوه و دست مقتول ضربه زدم.

قیچی رو کجا انداختی؟

در حال دویدن در یکی از پارک های غرب تهران یک قیچی انداختم.

بعد از ارتکاب جنایت کجا رفت؟

به روستای پدری ام در اسفرین رفتم و با کمک قاچاقچیان قصد خروج از کشور را داشتم که دستگیر شدم.

پشیمان شدن. پشیمانی؟

بله من نمی خواستم مرد جوان را جلوی چشمان دخترش بکشم. من برای خانواده مقتول متاسف و شرمنده هستم.

متهم برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.