قفل تکمیل جاده ساری -تاکام با سه هزار میلیارد ریال اعتبار باز شد

معاون اجرایی رئیس جمهور:

معاون رئیس جمهور گفت: برای تکمیل جاده ساری – تکم 3 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و کلنگ زنی این پروژه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

محسن منصوری از تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه چهارخطه ساری – تکم خبر داد و اظهار داشت: در سفر دوم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سه هزار و 200 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافت.

وی که رئیس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می کرد، امروز ادامه داد: تعریض و چهارخطه بودن جاده ساری – تکم که یکی از راه های مهم و استراتژیک استان مازندران است درخواست مردم است. منطقه که از دید دولت سیزدهم خیلی دور نیست.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با تزریق اعتبارات مورد نیاز این پروژه در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران، پیش بینی می شود این پروژه مهم زیرساختی در حوزه راه استان برطرف شود.

طرح چهارخطه ساری – تکم که در ادامه اجرای چهارخطه ساری – سمنان است در سال 1383 در سفر دولت نهم به استان به تصویب رسید. 17 کیلومتر از این پروژه 21 کیلومتری در دولت دوازدهم افتتاح شد.

تکمیل 4 کیلومتر باقیمانده از این جاده که به کابوس ساکنان این مسیر تبدیل شده است، مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفته و با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت موجود و تامین منابع مالی لازم، این پروژه به مرحله عملیاتی خواهد رسید.

یک قطعه محور ساری – تکم به طول 13.3 کیلومتر با 1254 میلیارد ریال و قطعه دوم این محور به طول 3.7 کیلومتر با اعتبار 2794 میلیارد ریال است. چهار قرارداد این پروژه چهار کیلومتری را تکمیل می کند.

با تلاش دولت سیزدهم مردم برای تامین منابع مالی مورد نیاز این پروژه و پیگیری جدی مدیران ستادی و دستگاه های اجرایی استانی قطعه دوم محور ساری – تکام آماده افتتاح است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها