لزوم پیگیری عوامل سیل مشهد از سوی کمیسیون عمران مجلس

رئیس جمهور در سخنان خود قبل از دستور تاکید کرد:

رئیس مجلس تاکید کرد: مشکلات زیرساختی برای مدیریت بارندگی های شدید در کلانشهر مشهد شناسایی شده و باید برای رفع آنها اقدام عاجل کرد. همچنین لازم است کمیته سازندگی مجلس تا حصول نتیجه پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری موج


محمد باکر کلیباف در سخنرانی پیش از دستور جلسه علنی امروز یکشنبه 9 اردیبهشت مجلس فرمود: قبل از فرا رسیدن میلاد امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و فرا رسیدن یک دهه کرامت به همه مردم شریف ایران و شیعیان جهان درود می فرستم.

وی گفت: هر چه در کشور عزیزمان ایران داریم مدیون این امام رئوف هستیم و انشاءالله مانند گذشته عنایات و توجهات امام رضا (ع) شامل حال همه ما و همه مسلمانان جهان خواهد شد. همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در سیل استان خراسان رضوی را به خانواده های این عزیزان، مردم شریف و مومن این سرزمین و به تمام ملت ایران اسلامی تسلیت می گویم.

رئیس شورای اسلامی وی تاکید کرد: علاوه بر تسریع در رسیدگی به مصدومان این حادثه و پیگیری روند درمان کلی آنان، باید به جبران خسارات وارده به اموال و منازل مردم در شهرستان اهالی توجه ویژه شود. مشهد و در شهرهای فریمان، قلات، سرخس، طرقبه و شاندیز.

کلیباف ادامه داد: استانداری و وزارت کشور، شهرداری، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مسئول باید امکانات خود را برای رفع نیازهای مردم بسیج کنند.

کلیباف گفت: حل مشکلات مردم منطقه سیدی مشهد و ایمن سازی سازه های ناپایدار این منطقه و سایر نقاط شهر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا شاهد تکرار چنین حوادثی در یکی از بزرگ ترین حوادث نباشیم. در کلانشهرهای کشور مهمتر از آن است که مشکلات زیرساختی برای مدیریت بارندگی های شدید در کلانشهر مشهد شناسایی و اقدامات عاجل برای رفع آنها انجام شود. همچنین لازم است کمیته سازندگی مجلس تا حصول نتیجه پیگیری کند.

رئیس شورای اسلامی نیز گفت: همچنین ورود. روز ملی جمعیت تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانان را یکی از افتخارات مجلس یازدهم می دانم که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان قانون راهبردی یاد کردند و امیدوارم با توجه ویژه دستگاه های متولی اجرای آن طبق قانون، دستیابی به اهداف جمعیتی از برنامه افق پنج ساله پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها