مشکلات جدید در کمین باشگاه استقلال؟!

مشکلات جدید در کمین باشگاه استقلال؟!

همانطور که انتظار می رفت ریکاردو ساپینتو از باشگاه استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش شکایت کرد و حالا این باشگاه با پرونده ناخوشایندی دیگر مواجه شده است. به جز سرمربی سابق استقلال، دستیاران او همچنان مدیون استقلال هستند و نباید رافائل سیلوا را فراموش کنیم. این در حالی است که شنیده ها حاکی از آن است که استقلالی ها برای پرداخت مطالبات سرمربی پرتغالی مجبور شده اند مبلغی خارج از بودجه جاری خود وام بگیرند و بنابراین در صورت انجام چنین کاری، مبلغ مذکور به هزینه های این فصل آنها اضافه می شود و استقلالی ها فاقد این هستند. یا اینکه به نقل و انتقالات زمستانی اهمیتی نمی دهد یا امتیازات را می گیرد، اما مدیران باشگاه چنین حرفی را نمی پذیرند.

کار کاملا قانونی

در همین رابطه یکی از کارکنان باشگاه استقلال به خبرروزشی گفت: اینکه ریکاردو ساپینتو یک یورو به استقلال بدهکار باشد یا یک میلیون یورو، قضیه ربطی به این فصل ندارد و همه چیز به ترتیب بودجه فصل قبل استقلال ثبت شده است. پس اینکه ما به سرمربی قبلی خود چقدر پول می دهیم ربطی به قانون سقف بودجه ندارد و بنابراین کوچکترین مشکلی برای استقلال پیش نخواهد آمد. حتی اگر استقلال امروز می توانست از هر منبع قانونی مطالبات تمام طلبکاران خارجی خود را تسویه کند، پرداخت آنها کوچکترین داستانی در مورد سقف بودجه و کسر امتیاز ایجاد نمی کرد و این موضوع با قانونی که تابستان امسال پذیرفته شد کاملاً متفاوت است. . استراماچونی در سال 1377 از استقلال جدا شد اما مطالباتش در سال 1402 پرداخت شد. مطمئن باشید مطالبات طلبکاران خارجی استقلال به بهانه فراتر از سقف بودجه از باشگاه ما کسر نخواهد شد.

داستان رادوشویچ

روابط بین مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دوباره سرد شده و حالا خبر از شکایت استقلالی ها از پرسپولیس می رسد. اتفاقا همین ماجرا با ریکاردو ساپینتو و خواسته هایش سوژه موضع گیری مسئولان باشگاه استقلال در مقابل پرسپولیس شد. استقلالی ها یکشنبه شب استدلال کردند که اگر خواسته های ساپینتو را در بودجه امسال قرار دهند و به قانون سقف و کسر رسیدگی کنند، همان قانون باید به طور کامل در مورد رادوشوویچ اعمال شود. البته اینطور که پیداست نه ادعای ریکاردو ساپینتو و نه ادعای رادوشوویچ (البته در صورت اثبات) ربطی به بودجه استقلال و پرسپولیس در این فصل نخواهد داشت.