موافقت اکثریت اعضای کمیسیون کشاورزی با رای اعتماد بذرپاش


ساعت: 18:06
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915923

عضو کمیسیون کشاورزی شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح های پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی از موافقت اکثریت اعضای این کمیسیون با رای اعتماد به بذرپاش خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رئیسی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی طرح های پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی در این کمیته تخصصی، گفت: در این جلسه مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی قرار گرفت. حاضر و بذرپاش گزارشی از نقشه راه و مسکن نمایندگان حاضر ارائه کردند.

نماینده مردم جاسک در شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان وزارت راه و شهرسازی آن را بسیار مهم ارزیابی کردند، گفت: در این جلسه اعضای کمیته به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات حوزه شهرسازی پرداختند. راه و شهرسازی.

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امروز خود از فرسودگی حمل و نقل ریلی، جاده ای و هوایی انتقاد کردند و راهکارهایی برای حل مشکلات حوزه مسکن ارائه کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: در پایان اکثریت قریب به اتفاق اعضای کمیته کشاورزی حمایت و موافقت خود را با رای اعتماد وزیر پیشنهادی راه و فواید عمومی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، نامه رسمی معرفی بذرپاش به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی روز یکشنبه 13 آذرماه در صحن علنی مجلس ابلاغ شد.

بر اساس آئین نامه داخلی مجلس، وزیر پیشنهادی ظرف مدت یک هفته فرصت دارد با حضور در کمیته های تخصصی به ارائه برنامه ها و پاسخگویی به سؤالات بپردازد. بر این اساس جلسه بررسی صلاحیت بذرپاش یکشنبه هفته آینده (30 آذرماه) برگزار می شود.

مهرداد بذرپاش در سال 1359 در تهران متولد شد و در سال 1377 در رشته مهندسی صنایع و تولیدات صنعتی وارد دانشگاه فنی شریف شد. وی دکترای خود را در رشته مدیریت فناوری در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند.

بذرپاش هم اکنون رئیس دیوان محاسبات ایران است. وی همچنین صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه وطن امروز، نماینده مردم تهران در مجلس نهم شورای اسلامی، قائم مقام بنیاد تعاون سپاه پاسداران، معاون اجتماعی و امور استان های ستاد اجرایی است. فرمان امام، رئیس هیئت مدیره بنیاد اجتماعی احسان، مدیرعامل شرکت توسعه معدن و صنعت تدبیر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان، مدیرعامل سایپا، مدیرعامل پارس خودرو، اجتماعی مشاور رئیس جمهور از دیگر مسئولیت هایی است که بازرپاش قبلا بر عهده داشت.

رستم قاسمی پیش از این در دولت سیزدهم مسئولیت وزارت راه و شهرسازی را برعهده داشت که در روزهای اخیر به دلیل بیماری از سمت خود استعفا داد.

دیدگاهتان را بنویسید