موبایل‌قاپ‌های موتورسوار در بازار تهران بازداشت شدند



رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای تلفن همراه در بازار تهران خبر داد.

سارقان موتورسیکلت در بازار تهران دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج


سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مشاهده سرقت های سریالی تلفن همراه شهروندان در خیابان های جنوب تهران به ویژه محدوده بازار تهران و خیابان خیام، تحقیقات از موضوع در دستور کار ماموران قرار دارد. پلیس گزارش و مشخص شد که تمامی این سرقت ها توسط دو جوان سوار بر موتورسیکلت باکسر مشکی صورت گرفته است.

وی گفت: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس اطلاعات تهران بزرگ در ادامه تحقیقات خود با شناسایی هویت دو سارق تلفن همراه، گفت: کارآگاهان با استفاده از روش های ردیابی جنایت و روش های علمی پس از شناسایی هویت متهمان دریافتند که این افراد دارای سابقه بوده و قبلاً به دلیل ارتکاب سرقت دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه متهم در شرق تهران شناسایی شده است، گفت: در این زمینه هماهنگی با مراجع قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شده است. ماموران در ادامه با مراجعه به مخفیگاه این دو سارق با انجام عملیات پلیسی این افراد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه در بازرسی از محل دستگیری این افراد تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه نیز کشف و ضبط شد، گفت: دو متهم در بازجویی در مقر پلیس آگاهی به سرقت بیش از 20 گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کردند. همچنین تعدادی از مالباختگان در مواجهه حضوری با سارقان با تلفن همراه خود آنها را سارق معرفی کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این پرونده همچنان ادامه دارد، گفت: برای این دو متهم پرونده تشکیل و به همراه پرونده برای سیر مراحل کیفری به دادسرا ارسال شد. همچنین اقدامات ماموران برای شناسایی و دستگیری اختلاس کننده یا اختلاس کنندگان اموال مسروقه این افراد ادامه دارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها


نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.