مورینیو مهاجم تیم ملی ایران را نمی خواهد!

مورینیو مهاجم تیم ملی ایران را نمی خواهد!

ژوزه مورینیو که برای مدیریت تیم فوتبال فنرباغچه قراردادی دو ساله امضا کرده است، ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری حاضر شد و گفت: دو هفته دیگر باید تمرینات خود را برای فصل آینده آغاز کنیم، تعطیلات به پایان رسیده است. حالا که اینجا هستم، سوپرلیگ ترکیه بیشتر مورد توجه خارجی ها قرار می گیرد.

به نقل از تسنیم، وی افزود: هدف ما صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است (فنرباغچه با نایب قهرمانی در سوپرلیگ ترکیه جواز حضور در پلی آف لیگ قهرمانان را کسب کرد). امیدوارم بازیکنان تیم ما که تیم ملی فوتبال ترکیه را در مسابقات یورو 2024 همراهی می کنند به زودی محروم شوند و به سرعت به تیم بازگردند.

آقای هاس خاطرنشان کرد که فنرباغچه در این فصل علیرغم کسب 99 امتیاز و باخت 102 امتیازی به گالاتاسرای، نتوانست قهرمان سوپر لیگ ترکیه شود. خوب نیست 99 امتیاز بگیریم و تیم حریف با 102 امتیاز پیروز شود. امیدوارم فصل آینده لیگ بهتر و متعادل تری داشته باشیم. چیزی که می خواهم این است که کمتر از 99 امتیاز بگیرم و قهرمان شوم. ما مسئولیم و باید در پایان روز هوادارانمان را خوشحال به خانه بفرستیم.

مورینیو گفت: خانه من در لندن است و ایتالیا را بسیار دوست دارم. می توانستم راحت تر در ایتالیا کار کنم، اما جاه طلبی را انتخاب کردم. می دانم هواداران چه می خواهند. این باعث شد که به فنرباغچه بروم. اگر فرصت داشتم از فردا تمرین را شروع می کردم و هفته بعد اولین بازی را انجام می دادم.

سرمربی سابق رئال مادرید و اینتر درباره شادی گل های ویژه خود نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در ثانیه های آخر گل بزنیم تا بتوانم به زمین بازی بروم چون هنوز می توانم بدوم. هواداران باید بدانند که اگر در دقیقه 85 عقب باشیم، می توانیم در دقیقه 90 گل بزنیم و پیروز شویم.

او در پاسخ به شایعاتی که در رسانه ها مبنی بر علاقه او به جذب روملو لوکاکو و پائولو دیبالا در رسانه ها مطرح شد، اظهار داشت: اجازه دهید واضح بگویم. من علاقه ای به جذب بازیکنی از رم ندارم.