مکتب شهید آیت الله دستغیب تدوین شود

استاندار فارس:

استاندار فارس ضمن خواستار توسعه مدرسه شهید آیت الله دستغیب افزود: قانون تولید فرصت مناسبی برای دستگاه های اجرایی است تا سخت افزار نیمه کاره خود را تکمیل و به مسائل فرهنگی و مذهبی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه در صد و چهل و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس خواستار فعالیت دبیرخانه این شورا به صورت اردویی شد و افزود: امسال هفتمین جلسه این شورا را برگزار کردیم و منتظر اعضای اجرایی هستیم. این شورا و دبیرخانه قرارگاه فعالیت های خودت انجام بده و ساعاتی از روز را به این پرسش اختصاص دهند.

استاندار فارس در بخشی دیگر از سخنان خود به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ماموریت داد تا با همفکری افراد مجرب و شایسته راه های ارائه اقدامات فرهنگی و دینی را فراهم کند و گفت: متولیان اقدامات فرهنگی دولت هستند. توان لازم برای تامین اعتبار را داشته باشد.» اقدامات فرهنگی و مذهبی بدون ایجاد حاشیه جواب نمی دهد و در مقایسه با هیئت های مذهبی و فرهنگی ضعیف عمل می کند، بنابراین با طرح ها و ایده های فراوانی مواجه هستیم، اما در عمل نتیجه ای حاصل نمی شود.

وی با اشاره به اینکه قانون بهره وری یکی از فرصت های بسیار خوب برای دولت و دستگاه های اجرایی است، اذعان داشت: قانون بهره وری فرصت خوبی برای دستگاه های اجرایی است تا سخت افزار نیمه کاره خود را تکمیل کنند و به مسائل فرهنگی و دینی بپردازند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس همچنین خواستار ارائه کمی آثار علمی حاصل از مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان شد.

ایمانیه به سالروز شهادت شهید آیت الله سید عبدالحسین دستگیب اشاره کرد و خواستار تدوین مکتب اخلاقی شهید دستغیب شد و گفت: البته فردی که در زمان حیات خود زمینه هدایت بسیاری از مردم را به راه راست فراهم کرده است. می تواند با بیان مکتب اخلاقی خود که برآمده از مکتب اسلام است، زمینه نشر و گسترش اصول صحیح اخلاقی را فراهم کند.

نماینده عالی دولت فارس در پایان سخنان خود به ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و خواستار تمرکز فعالیت های فرهنگی و مذهبی بر شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها شد. ، تا زمان تولدش، روی دانش آموزان دختر.



آیا این خبر مفید بود؟