نتایج آخرین تحقیقات و بررسی‌ها، فرضیه قتل شهردار منطقه ۵ شیراز را رد می‌کند

معاون دادستان فارس:

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز ضمن تکمیل اطلاعات مبنی بر مرگ مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز گفت: تحقیقات همه جانبه قضایی و پلیسی و همچنین نتیجه آزمایشات پزشکی قانونی انجام شده است. بخشداری و بازرسی از محل حادثه، فرضیه قتل را رد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

افشین محمدی دره شوری معاون دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه علیرغم گمانه زنی های اولیه مبنی بر درگیری و احتمال قتل، کشفیات جدید موضوع جنایت را منتفی دانست و گفت: جمع آوری نظرات کارآگاهان ، کارشناسی و معاینات پزشکی قانونی و کالبد شکافی جسد و بازجویی از مظنون پرونده و بازرسی از محل وقوع حادثه در مناسبت های مختلف، فرضیه اولیه مبنی بر قتل مرحوم مسعودی را رد کرد.

وی با بیان اینکه به همراه بازپرس ویژه در محل حضور داشت و از زمان دریافت گزارش تحقیقات را زیر نظر داشت، اظهار داشت: در زمان ورود به منزل مرحوم مسعودی برخی موارد در منزل به هم ریخته و یک افتادن گلدان بزرگ و سنگین کنار پنجره سالن و مشاهده جراحتی که با یک شیء احتمالاً به دست آمده به بدن متوفی وارد شده بود، فرضیه وقوع درگیری و ارتکاب جرم را یادآور شد.

محمدی دره شوری تصریح کرد: پس از معاینات دقیق پزشکی مشخص شد که علت فوت مرحوم مسعودی، نفوذ جسم سخت آهنی به سمت راست بدن بوده که باعث ایجاد زخم عمیقی به طول تقریبی 47 سانتی متر و حدود یک می شود. قطر آن سانتی متر با علائم له شدن اطراف زخم در بدن متوفی نشان می داد که این وسیله میله ای آهنی است که در گلدان بزرگی به عنوان نگهدارنده ساقه گل در خانه متوفی قرار داشته است.

معاون دادستان شیراز ادامه داد: با بررسی های میدانی و کارشناسی از محل پیدا شدن جسد و مشاهده آثار شکستگی تزئینات پرده بالای گلدان و همچنین آثار خون متوفی بر روی آرمیچر تعبیه شده در گلدان، که برای نگه داشتن ساقه گل استفاده می شد. جزئیات بیشتر تایید شده است.

محمدی دره شوری به همزمانی توالی و زمان وقوع حادثه با تماس های تلفنی مظنون به قتل با مرکز اورژانس و پلیس اشاره کرد و افزود: اظهارات مظنون در پرونده نیز موجب رد نظریه قتل و تقویت نفوذ چوب می شود. نگه داشتن گل در بدنش

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، در دو روز گذشته بازپرس ویژه و پزشکان قانونی و کارشناسان پزشکی قانونی استان به طور مستمر تمامی جوانب را به تفصیل بررسی و کارشناسی خود را به مراجع قضایی اعلام کردند. در کوتاه ترین زمان ممکن و با اعدام خون روی آرمیچر گلدان با خون متوفی و ​​آزمایشات DNA و اقدامات فنی و تخصصی و همچنین نتیجه گیری تحقیقات و اطلاعات قضایی و پلیسی و جمع بندی نتایج بازپرس ویژه، نتایج نهایی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، 3 اردیبهشت حوالی ساعت 14 و 35 دقیقه خبری مبنی بر فوت مشکوک شهردار منطقه 5 شیراز در رسانه ها منتشر شد که بر اساس دلایل موجود در محل حاکی از وجود درگیری و ارتکاب جنایت در بررسی های تکمیلی پزشکی قانونی نشان داد که مرگ مشکوک مسعودی شهردار منطقه 5 شیراز احتمالاً تصادفی بوده است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها