نتیجه بهتر از هیچ بود/ روغن تراکتور در اتوبوس ها می سوزد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آناج، در آغاز هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور امشب (سه شنبه) تیم تراکتورسازی در دیداری حساس به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت که این دیدار در پایان به پایان رسید. تساوی به یک

این دیدار از ساعت 20:30 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز شد و دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول مربوط به تراکتورها و نیمی دیگر مربوط به شرکت های نفتی میزبان بود که امتیازات مشترک داشتند.

نفت مسجد سلیمان در نیمه اول با حمایت تماشاگرانش خوب شروع کرد اما پس از دقایق ابتدایی از فشار این تیم کاسته شد و تراکتورسازی کم کم نبض بازی را در اختیار گرفت.

در دقیقه 28 بازی، محمد عباس زاده خالق یک شانس عالی داشت تا تیمش را جلو بیاندازد، اما ضربه او از سمت چپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

تراکتورسازی که صاحب توپ و میدان بود و بهتر از میزبانش بازی می کرد، در دقایق پایانی نیمه اول از روی یک پنالتی پیش افتاد.

در وقت تلف شده نیمه اول این تیم با ضربه محمد گدری و اشتباه بازیکن نفت روی این بازیکن صاحب یک پنالتی شد که محمد عباس زاده آن را به مدافع حریف تبدیل به گل کرد.

شاگردان سالم با این گل در 45 دقیقه ابتدایی پیروز شدند و راهی رختکن شدند اما در نیمه دوم مربیان این تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود موفق شدند گل خورده را جبران کنند. .

نفت پس از چند حمله خطرناک، در دقیقه 55 با پاس مهدی هاشمی نژاد که در بن بست خط دفاع تراکتور قرار گرفته بود، گل تساوی را به ثمر رساند.

بلافاصله پس از این گل، تیم میزبان فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت که این بار ضربه مهدی هاشمی نژاد در آستانه دروازه با عبور از محمدرضا اکبری توسط هادی محمدی برگشت داده شد و این بازیکن گل میهمان را به ثمر رساند. ذخیره شده

در جریان بازی و در جریان بازی محتاطانه دو تیم اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و دیدار نمایندگان خوزستان و آذربایجان با تساوی به پایان رسید.

تراکتورسازی با این نتیجه با 21 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت و فرصت فاصله گرفتن از قعرنشین را از دست داد. نفت مسجد سلیمان نیز با 18 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

گروه داوری: داور: علی عسگر مومنی – کمک ها: دانیال بشنده و اسماعیل احمدی – داور چهارم: وحید زمانی / ناظر: سعید بطحایی

هشدار: مسلم مجادمی (84) از نفت مسجد سلیمان و محمد عباس زاده (2 + 45)، مهدی کیانی (79) و علی نجفی (90 + 2) از تراکتورسازی.

نفت مسجد سلیمان: علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، میرهادی میرجوان (67- سید پیمان میری)، امیر روستایی (46- احمد الجبوری)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، مجید عیدی، مسلم هاشهام مژجاد مهدری محمدی. 81- امین اسدی).
سرمربی: رضا مهاجری

تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، هادی محمدی، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، مهدی کیانی، سامان، نریمان جهان (79-علی نجفی)، عبدالله ناصری، محمد گادری (79-79 گرم): محمد قنبری و محمد عباس زاده. (۶۲- محمد بلبلی)
سرمربی: آرتاگرال ساغلام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید