نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک با حضور مسئولان حوزه حج و زیارت رونمایی شد

مراسم افتتاحیه نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک با حضور مسئولین حج و زیارت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج


همزمان با آغاز ماه ذی القعده هفته حج و دهه کرامت و در حاشیه جلسه هماهنگی کشوری مدیران و معاونین کاروان ها و مجموعه ها. حج 1403 نرم افزار آموزشی حجه الکمال و رادیو مناسک معرفی شد.

در این جلسه هیئت مدیره سازمان حج و زیارت توسط نرم افزار کمک آموزشی حجه الکمال ویژه جلسات آموزشی رادیو حج تمتع و مناسک به منظور ایجاد دسترسی آسان برای مهمانان رحمان و رحمان انجام شد. حجاج محتوای آموزشی، شناختی و فرهنگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، نرم افزار کمک آموزشی حج الکمال روایت لحظه به لحظه حج پیامبر اکرم (ص) به صورت مصور است که با تلاش و کوشش به افزایش معرفت زائران پرداخته شده است. مدیریت آموزش و پرورش بعثه مقام معظم رهبری.

این نرم افزار که در محیط اندرویدی طراحی شده است و در کنار هم قرار دادن تاریخ حج نبوی با جغرافیای حج امروز، پیام های معرفتی، اخلاقی و رفتاری حج را در کلام و سیره پیامبر اکرم (ص) ارائه می کند.

رادیو مناسک که توسط معاونت آموزشی و فرهنگی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری راه اندازی شده است، موضوعات و نیازهای مختلف زائران در مقاطع مختلف را به اشتراک می گذارد.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها