نشان سرمربی استقلال برای پرسپولیس

نشان سرمربی استقلال برای پرسپولیس

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان بابت شکست سنگین مقابل نساجی از هواداران این تیم عذرخواهی کرد و مسئولیت این باخت را بر عهده گرفت.

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط این باشگاه گفت: هفته گذشته که موفق شدیم در اصفهان به سپاهان گل بزنیم، در نشست خبری هم گفتم هنوز هیچ چیز تمام نشده است و با توجه به تنش هایی که در لیگ وجود دارد، می توانیم نفس بکشیم. نفس راحتی بکشم و بگویم، تیمی که در لیگ ماندگار شد و پنج تیم می توانند به ماندن امیدوار باشند و نگران سقوط باشند.

پورموسوی در خصوص شرایط این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم بعد از شکست سنگین در اهواز بتوانم بازیکنانم را برای دیدارهای ریکاوری آماده کنم، مطمئنم با توجه به شرایط پرسپولیس، ورزشگاه آزادی پر خواهد شد. مردم و بازی سختی خواهد بود، امیدوارم در این چند روز خیلی خوب ریکاوری کنیم و به مسابقه بازگردیم.

وی افزود: این فصل بازیکنان ما نشان دادند که در بازی های سخت مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته ایم و امیدوارم در بازی با پرسپولیس این اتفاق رخ ندهد.

پورموسوی در نهایت در پاسخ به درخواست شما از اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: من با کمالوند و ویزی صحبت کردم و هم نظر هستیم، تیم ها بیشتر از کمک داور ضربه می زنند، کمک داور حتی نمی تواند روی یک خط باشد. دفاع، گل اولی که به نساجی زدیم و پنالتی که زدیم، شبهه کمین بود.