خط و نشان سرمربی حریف دسته دومی استقلال برای فرهاد مجیدی

خط و نشان سرمربی حریف دسته دومی استقلال برای فرهاد مجیدی

تیم نود ارومیه در جام حذفی با استقلال بازی می کند و سلمان تایدار در مورد آخرین وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سختی با عقاب داشتیم. به نظر من فوتبال بسیار زیبایی بود. حداقل 4 گل زدیم و بازی کامل و جذاب شد.

وی برای استقلال در جام حذفی ادامه داد: البته بازی با تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس هیجان انگیز است و به بازیکنان انگیزه می دهد، بازیکنان دوست دارند مقابل بازیکنان بزرگ تست بزنند. جام حذفی جام عجایب است و ما به دنبال بازی مناسبی هستیم. تیم ما بسیار جوان است و بازیکنان زیر 23 سال زیادی داریم، مطمئنا این یک تجربه ارزشمند برای تیم ما خواهد بود.

تاجار درباره وضعیت نود ارومیه که به یکباره از لیگ برتر به لیگ دوم رفت، توضیح داد: سازنده تمام شد، پنجره نقل و انتقالات بسته شد و این تیم از گل محروم شد و در نهایت به لیگ دسته دوم سقوط کرد، اما امسال ما قطعا جزو مدعیان هستیم

تاجار یادآور شد: مطمئنم بازیکنان ما تمام تلاش خود را می کنند تا یک دیدار در خور 90 ارومیه مقابل استقلال برگزار کنند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است و شاید 10 درصد توانایی کسب استقلال را داشته باشیم اما فوتبال همین است و می توانیم از سد استقلال عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید