نقش روابط‌عمومی‌ها در ارتقا عملکرد و جایگاه دستگاه‌ها بی‌بدیل است

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام:

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: نقش روابط عمومی در ارتقای عملکرد و جایگاه نهادها نقشی بی بدیل است.

به گزارش خبرگزاری موج ایلام

محمد صحرایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرماندار ایلام وی در همایش روابط عمومی های برتر استان با بیان اینکه نقش روابط عمومی در ارتقای عملکرد و جایگاه نهادها ضروری است، گفت: روابط عمومی به عنوان چشم و گوش دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها نقش مهمی ایفا می کند. نقش موثر و مهمی در ارتقا و توسعه آنها دارد.

وی با اشاره به فراز و نشیب ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت روابط عمومی افزود: در یک سال گذشته بسیاری از روابط عمومی ها در حوزه های مختلف به ویژه انعکاس عملکرد دولت عملکرد خوبی داشتند اما برخی از آنها آنطور که انتظار می رفت ظاهر نشدند.

صحرج با اشاره به ارزیابی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، استان ها، شهرداری ها و شرکت ها ادامه داد: طرح ارزیابی روابط عمومی با دستور استاندار محترم و پس از تشکیل کمیته داوری متشکل از دستورالعمل ها و اطلاع رسانی و هیئت ارتباط عمومی استانداری راه اندازی شد. همچنین اسناد و مدارک در بخش‌های مختلف دستگاه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، آموزشی، فرهنگی و دانشگاه‌ها، استانداری‌ها و شهرداری‌ها و شرکت‌ها بر اساس چندین بخش عملکردی (هفته دولت، اربعین حسینی، مناسبت‌ها، دهه فجر، انتخابات و نظارت سالانه) بررسی شد. روابط عمومی های برتر که امروز و در روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تجلیل می شود، شناسایی شدند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: برخی از مدیران شخصا به روابط عمومی آمدند و نقش روابط عمومی را ایفا کردند که شایسته تقدیر است و برخی دیگر از همکاران روابط عمومی نیاز به تلاش بیشتری دارند تا بتوانند در آنها نقش آفرینی کنند. زمینه شغلی.

صحرایی همچنین از تلاش رسانه ها برای پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و یادآور شد: رسانه ها در کنار روابط عمومی همواره ما را در پوشش دستاوردهای دولت یاری کرده اند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها