هر رای ایرانی تیری بر سینه رژیم کودک کش صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری موج


سید مجید میراحمدی روز شنبه در جمع فرماندهان، مافوق و مسئولان عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: بر اساس نظام فکری امام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران بر سه رکن اصلی اسلام، مردم و اقتدار قانونی استوار است و بدون این ارکان جمهوری اسلامی معنایی ندارد.

وی ادامه داد: امام از ابتدای قیام خود دلیل اصلی قیام و انقلاب را مخالفت رژیم ستم شاهی با احکام نورانی اسلام و وابستگی کشور به دشمنان دین معرفی کرد. جایز شمرده شده و این یکی از اصول تغییرناپذیر قانون اساسی است.

معاون امنیتی-اداری وزیر کشور وی با بیان اینکه مردم رکن دیگر نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: مردم از منظر امام و مقام معظم رهبری در تعیین سرنوشت کشور و اداره حکومت نقش زینتی ندارند. مردم اصالت و قانون سرانگشتی دارند.

میراحمدی تاکید کرد: امام اگرچه به بنی صدر رای نداد، اما به دلیل ایمان به آرای مردم و وثاقت آن ها حکم ریاست جمهوری خود را اجرا کردند. دلیل اصلی فتنه 88 قابل اعتماد بودن رای مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: یک جریان سیاسی که امروز با دشمنان ملت تحریم است انتخابات او می گوید در سال 1387 پس از شکست در انتخابات، نتیجه انتخابات و آرای مردم را با طرح قبلی و ایجاد کمیسیون حمایت از آرا نپذیرفت و به جای اعتراض قانونی به کمپ خیابانی روی آورد. و خسارات زیادی به کشور و مردم وارد کرد

معاون امنیت داخلی کشور تاکید کرد: تحریم‌های ظالمانه و بی‌سابقه استکبار جهانی در این مدت آغاز شد و چند ماه کشور دچار تلاطم سیاسی و امنیتی شد، اما مقام معظم رهبری به رای مردم احترام می‌گذارند و آن را حق مشروع می‌دانند، مردم باید تعیین کنند. سرنوشت خودشان

میراحمدی با بیان اینکه انتخابات همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است، یادآور شد: در این دوره اهمیت آن دوچندان می شود چرا که دشمنان داخلی و خارجی با صدای بلند بر طبل تحریم انتخابات می کوبند.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با توطئه دشمن باید در انتخابات شرکت کرد و دیگران را به مشارکت تشویق کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم همبستگی خود را با مقاومت و ملت مظلوم، کودکان و آوارگان فلسطینی و شهدای مقاومت نشان دهیم، هر رأی ما تیری خواهد بود. سینه رژیم صهیونیستی کودک کش و آمریکای جنایتکار.»

میراحمدی تاکید کرد: رکن سوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت فقیه است. امام خمینی (ره) فرمودند ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) است. اطاعت از فرمان او واجب است و تجاوز گناه است.

وی با بیان اینکه لشکر قهرمان ما یک ارتش مکتبی و ولایی است، افزود: عده ای شبانه روز در داخل و خارج سعی در لوث کردن امور استان دارند تا نفوذ و نفوذ معنوی و قدرت بسیج و بسیج مردمی را از خود سلب کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران رهبری کشور و مردم را به سلامت از ده ها معبر صعب العبور و خطرناک عبور دادند. شجاعت، مدیریت، بصیرت، تسلط بر امور داخلی و خارجی، نفوذ معنوی، قدرت فرماندهی و رهبری او عالی و بی نظیر است.


آیا این خبر مفید بود؟