هیئت داوران 2 بخش مسابقه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را به شما تقدیم می کنیم.


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: 1401/03/31
کد خبر: 1877479

دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان «همدان» هیئت داوران بخش‌های مسابقه تئاتر کودک و نوجوان و مسابقه نمایش‌های تئاتر نوجوان را معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان همدان، مریم سعادت، فریبا دلیری، حسن دادسکر، حمید نیاز و امیر سلطان احمدی داوران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان هستند.

همچنین بر اساس اعلام دبیرخانه، زهرا صبری، شهرام کرمی، محمد بحرانی، علی پاکدست و جواد کبودر اجراهای بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را ارزیابی و در پایان برگزیدگان را معرفی خواهند کرد.

هیئت داوران این بخش ها همگی از هنرمندان پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی به ویژه نمایش های کودک و نوجوان هستند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به منظور تقویت مهارت‌ها، آگاهی و اعتماد به نفس کودکان زمینی ایران با نمایش از 1 تا 6 تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با حضور اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «شهر تاریخی همدان» برگزار می‌شود. تئاتر، پروانه های پرواز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید