وزیر امور خارجه با خانواده شهروند ایرانی زندانی در عراق دیدار کرد

خانواده شهروند کشورمان محمدرضا نوری زندانی در عراق در دیدار با وزیر امور خارجه ضمن تشریح روند بازداشت وی و رسیدگی به پرونده قضایی خواستار تشدید تلاش برای آزادی وی و تحویل وی به کشوری شدند. .

به گزارش خبرگزاری موج


پدر و شوهر محمدرضا نوری شهروند زندانی ما عراق دیدار با دکتر امیر عبدالخیان وزیر امور خارجه ضمن تشریح روند دستگیری و پرونده قضایی وی، خواستار افزایش تلاش برای آزادی وی و تحویل وی به کشور شدند.

همسر آقای نوری با اشاره به رنج شدید روحی و روانی خود و فرزندان خردسالش از دوران طولانی و سخت همسرش در زندان، از وضعیت جسمی و روحی آنها ابراز نگرانی کرد و از وزیر امور خارجه کشورمان خواست برای آزادی خود تلاش کند. و آقای نوری را به ایران منتقل کنند. باشد که نیرو ادامه یابد.

امیر عبدالخیان در این دیدار با اشاره به وظیفه ذاتی نظام دیپلماسی برای حمایت از حقوق کنسولی ایرانیان در اقصی نقاط جهان، بر تلاش ویژه مسئولان کشور به ویژه دستگاه دیپلماسی برای پیگیری موضوع تاکید کرد. آقای محمدرضا نوری.

وزیر امور خارجه در تشریح تلاش‌های صورت گرفته در این راستا خطاب به پدر و همسر آقای نوری اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی از تلاش‌های خود برای کمک و مساعدت به آقای نوری و تسریع در روند آزادی و انتقال ایشان پشیمان نخواهد شد. سلامتی میهن.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها