پای ژاوی برای پرونده تجاوز به دنی آلوز باز شد

بسیاری انتظار داشتند که ژاوی در اظهارات قبل از بازی خود تجاوز جنسی به دنی آلوز را محکوم کند و او به سادگی ابراز شوکه کند که حادثه قبلی برای آنها اتفاق نیفتاده است.

به همین دلیل سرمربی بارسا پس از دیدار مقابل ختافه در این باره شفاف سازی کرد و تاکید کرد که این یک سوء تفاهم بیش نبوده است.

شاوی گفت: فکر می کنم حرف من اشتباه گرفته شده است. شاید منظورم را درست بیان نکردم. حادثه ای که رخ داد، موضوع بسیار مهم و ناخوشایندی است. تمام خشونت ها باید محکوم شود. همه ما باید چنین رفتاری را محکوم کنیم و فرقی نمی‌کند کیست. من از قربانی این حادثه و از همه افرادی که قربانی حوادث مشابه شده اند عذرخواهی می کنم. انتقادهایی که به من شد را درک می کنم و بابت اتفاقی که افتاده عذرخواهی می کنم.

ژاوی افزود: اینطور نیست که نخواستم این اتفاق را محکوم کنم. من واقعا برای دنی متاسفم که این کار را کرد. واقعا تعجب کردم. و حالا می گویم از قربانی این حادثه حمایت می کنم و از او عذرخواهی می کنم. چیزی که گفتم درست نگفتم برای همین الان حالم بد است. می دانم نظر من در این مورد مهم است و سوء تفاهمی که در آن مدت اتفاق افتاد واقعاً مرا آزار داد.

ژاوی که در دوران بازیگری آلوز را به عنوان یک هم تیمی و در دوران مربیگری به عنوان یک شاگرد در کنار خود می دید. آلوز اکنون در زندان است و به دلیل مخالفت قاضی با آزادی او با قرار وثیقه، باید تا زمان دادگاهش در زندان بماند. گفته می شود مدافع راست سابق بارسلونا با 4 تا 12 سال زندان مواجه است.

دیدگاهتان را بنویسید