پروانه سه واحد تولید عایق‌های رطوبتی در دلیجان تعلیق شد

مدیرکل استاندارد استان مرکزی از تعلیق پروانه استاندارد سه واحد تولیدی عایق رطوبتی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

سیدسعید میرنظمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجوز استاندارد سه شرکت تولید کننده عایق رطوبتی سقف (ایزوگام) در شهرستان دیلیجان به دلیل رعایت نکردن الزامات کیفی محصول و افزایش امتیاز منفی تا رفع نواقص کیفی متوقف شد. . تعلیق پروانه استاندارد مانع از تولید محصول می شود.

گفت: محصول ضد آب در استاندارد اجباری گنجانده شده است، بر اساس ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، هرگونه تولید این محصول بدون اخذ مجوز استفاده از علامت استاندارد ایران یا تایید آن جرم تلقی می شود و متخلفان جرم محسوب می شوند. طبق قانون برخورد می شود.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطرنشان کرد: مدت اعتبار پروانه های استاندارد سه سال است و در این مدت نمونه هایی از واحدهای تولیدی دارای مجوز به صورت مستمر نمونه برداری و آزمایش می شود و در صورت عدم رعایت استاندارد محصولات، و امتیاز منفی این واحدها افزایش می یابد، پروانه واحد تولیدی تعلیق یا باطل می شود.

میرنظامی تاکید کرد: شهروندان می توانند در هنگام خرید کد 10 رقمی زیر آرم استاندارد را به شماره 10001517 ارسال کنند تا از صحت لوگوی استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها