پسر عموی حسن یزدانی در لیست خرید پرسپولیس!

اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ما گفت که هنوز نامی از این بازیکن از سوی کادر فنی اعلام نشده و منتظر اعلام لیست آقای گل محمدی بعد از بازی با مس رفسنجان هستیم چرا که فاصله بین بازی ها کم است، فرصتی برای برگزاری جلسه و اعلام لیست از طرف خودش نیست.

پوریا پورعلی که فوتبال خود را از تیم خونه بابل آغاز کرد نیز در ذوب آهن حضور داشت، در این فصل عملکرد قابل قبولی در ملوان داشت و یکی از بازی های خوب خود را نیز مقابل پرسپولیس رقم زد.

جالب اینجاست که او پسر عموی حسن یزدانی کشتی گیر سرشناس و قهرمان جهان است که با باشگاهش قرارداد دارد و باید دید در صورت درخواست رسمی یحیی ملوان رضایت می دهد یا خیر.

در روزهای اخیر به غیر از نام پورعلی، اخباری مبنی بر محمد خدابندلو، هافبک سابق تیم ملی امید، ذوب آهن و گل گهر به عنوان گزینه های دیگر برای تقویت خط هافبک پرسپولیس در نیمه دوم به گوش می رسید که گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود.

جالب اینجاست که تابستان گذشته گل محمدی با خدابندلو به توافق رسیده بود تا این بازیکن برای سرخ پوشان به میدان برود اما این بازیکن با پیشنهادی بسیار بالاتر از گل گهر راهی سیرجان شد و خدابندلو در این فصل بازیکن مس رفسنجان بود اما تنها در چهار بازی به میدان رفت. بازی برای تیمش