پشت صحنه پیشنهاد پرسپولیس برای این شاه ماهی

پشت صحنه پیشنهاد پرسپولیس برای این شاه ماهی

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر احتمال بازگشت لوکادیا به پرسپولیس و تایید این موضوع از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: بحث خاصی وجود ندارد. انگیزه های مثبتی که می گویند فقط در فضای مجازی دیده شده و در واقعیت هیچ تماسی نداشته ایم. اگر بیاید او را می خواهیم. از شرایط قراردادش اطلاعی نداریم اما پرسپولیس می تواند خیلی خوب باشد. انتخاب برای این بازیکن بیشتر از اینکه به نفع پرسپولیس باشد به نفع خودش است با توجه به شرایطی که در نیم فصل داشتیم صحبت مستقیمی نداشتیم اما در فضای مجازی و رسانه ها صحبت کردیم. .

همچنین رضا درویش ضمن تایید صحبت های سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه لوکادیا با پیراهن پرسپولیس داستان های مختلفی می سازد و به نظر می رسد علاقه مند به بازگشت است، پرسپولیس با این درخواست موافقت می کند، گفت: بله، ما. پیشنهاد داد و ما منتظر پاسخ او هستیم. یحیی گل محمدی نیز تایید کرد و گفت اگر او (لوکادیا) شرایط پرسپولیس را بپذیرد، مشکلی با این انتقال نخواهیم داشت. ما پیشنهادی داده ایم و منتظر پاسخ او هستیم.

پس از این دو مصاحبه، سوال بسیاری از هواداران پرسپولیس این بود که پیشنهاد پرسپولیس به یورگن لوکادیا برای بازگشت چه بود؟

در همین راستا مطلع شدیم باشگاه پرسپولیس به مهاجم هلندی که در حال حاضر بازیکن آزاد است پیشنهاد داده است تا برای نیم فصل قراردادی به ارزش 175 هزار دلار امضا کند! یورگن لوکادیا ابتدا با قراردادی حدود یک میلیون دلاری برای یک فصل به پرسپولیس پیوست اما قبل از هفته دوازدهم و دربی از این تیم جدا شد و به کشورش بازگشت.

حالا باشگاه پرسپولیس موفق شد او را در فیفا محکوم کند. چندی پیش باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نوشت: با تلاش باشگاه و دفاعیات مطرح شده، بالاخره کمیته حل اختلاف فیفا رای درباره شکایت پرسپولیس از یورگن لوکادیا صادر کرد و پرسپولیس در این پرونده پیروز شد. بازیکن هلندی و باشگاه چینی به طور مشترک محکوم شدند و به باشگاه پرسپولیس غرامت پرداخت کردند. یورگن لوکادیا محکوم شد و باید 324200 دلار جریمه برای نقض قرارداد بدون دلیل بپردازد که باید به حساب باشگاه واریز شود.

حالا با احتساب این جریمه و 175 هزار دلار پیشنهادی، قرارداد یورگن لوکادیا برای نیم فصل دوم حدود 500 هزار دلار خواهد بود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس این پیشنهاد را به یورگن لوکادیا داده و منتظر پاسخ مهاجم هلندی است.