پیام جالب تارتاروس به سربازان مشهور

مهدی تارتار که شب گذشته مهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از گفت و گوی خود در این برنامه درباره سربازی صحبت کرد و با اشاره به حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در فصل گذشته در این تیم، بازیکنان بی انگیزه را اعلام کرد. دارند به تیمش کمک می کنند، آنها نخواهند کرد

تارتار در این باره گفت: سال گذشته از همان تجربه ملوانی استفاده می کنم. وقتی آقای مرادمند و آقای یزدانی آمدند به هیچ وجه به ملوان کمک نکردند چون انگیزه لازم را نداشتند. به آنها هم کمکی نشد. سیاوش یزدانی در آن زمان یکی از بهترین مدافعان میانی کشور بود که در آن زمان افت او شروع شد و عقب افتاد. نمی دانم باید چه کار کنیم که هم تیم های نظامی سود ببرند و هم تعدادی از بازیکنان باکیفیت آسیب نبینند. باید چاره ای بیندیشیم تا کسانی که انگیزه لازم برای بازی در تیم هایی مثل ملوان را ندارند اصلا نیایند و جور دیگری خدمت کنند.

وی ادامه داد: یک بازیکن باید با جان و دل برای تیمش بازی کند و انگیزه ملوانی لازم را داشته باشد بنابراین ما تصمیم خود را گرفتیم. البته قانون تغییر کرد و تا پایان فصل ادامه پیدا کرد اما اگر بخواهیم سربازی بگیریم باید با او صحبت کنیم و اگر با جان و دل بازی نکرد می توانیم او را به پادگان بفرستیم. بازیکن باید فقط روی پیراهن ملوان تمرکز کند و مانند سایر بازیکنان انگیزه داشته باشد.

سرمربی ملوان در پایان این قسمت از صحبت های خود تاکید کرد: ملوان تیم بزرگی است و سابقه قهرمانی در سه جام حذفی را دارد. هواداران نمی پذیرند که بازیکن انگیزه نداشته باشد و اگر هست بهتر است نیاید. هواداران روز اول به من گفتند که ما از تو می خواهیم با تعصب کار کنی و بازیکنان هر چه دارند در زمین بگذارند و با جان و دل بازی کنند. من هم روز اول به بازیکنان گفتم این تیمی نیست که بخواهید در زمین قدم بزنید، باید اینجا بجنگید. هواداران باور من را نسبت به این تیم تغییر دادند و به من این باور را دادند که با حداقل ها می توان بهترین نتایج را گرفت. مثل سرمایه گذاری و دور ریختن پول نیست. با صداقت و همدلی می توان نتیجه گرفت.