کارکنان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون حمایت از اسرائیل دست به تظاهرات زدند

کارکنان کنگره آمریکا علیه تصویب قانون کمک به امنیت اسرائیل تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش الجزیره، مقامات کنگره آمریکا در خارج از مقر خود در اعتراض به تصویب قانون حمایت از کمک های امنیتی اسرائیل اعتراض کردند.

گفته می‌شود که این تظاهرات درست قبل از رأی‌گیری مجلس نمایندگان در مورد لایحه‌ای برگزار شد که بایدن را مجبور به ارائه کمک‌های نظامی مورد تأیید کنگره به این کشور می‌کرد. اسرائيل آهسته. تدریجی

همچنین گفته می شود که حدود نیمی از جمعیت برای جلوگیری از شناسایی ماسک می پوشیدند.

جنایات در غزه همچنان ادامه دارد و دیروز سرویس اطلاع رسانی دولت در نوار غزه بیانیه ای درباره کشته شدن و شهادت بیش از 100 دانشمند، استاد دانشگاه و محقق در جریان جنگ نسل کشی هشت ماه پیش علیه نوار غزه منتشر کرد.

این دفتر تاکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی از کشتار دانشمندان و محققان در نوار غزه همراه با بمباران و انهدام کامل بیش از 103 دانشگاه و مدرسه و انهدام جزئی 311 دانشگاه و مدرسه دیگر، انهدام کامل غزه است. بخش آموزش فلسطین

سرویس اطلاع رسانی دولتی نوار غزه ضمن محکومیت کشتار این تعداد از علما و اساتید فلسطینی و بمباران هدفمند مؤسسات آموزشی، از تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی جهان خواست تا این جنایت هولناک را محکوم کنند.

این موجودیت فلسطینی، اشغالگران صهیونیست و دولت آمریکا وی را مسئول کامل این جنایت تاریخی دانست و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در حال کشتار دانشمندان فلسطینی است و آمریکا نیز یکی از طرفین این جنگ نسل کشی است و در ادامه آن نقش دارد که بیش از 120 هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است.



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها